صحبت های جنجالی و کوبنده ظریف در مجلس
ظریف در مجلس : از کریمی قدوسی تقاضا دارم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر رهنمودهای رهبری است را زیر سوال نبرد و به خاطر منافع کودکانه اینگونه با وجهه جمهوری اسلامی بازی نکند، چه کسی از صحبت خصوصی سرمدی و امیرعبداللهیان به شما گزارش داده است؟

صحبت های جنجالی و کوبنده ظریف در مجلس

افتخار می کنم برادران بزرگم قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و رمضان عبدالله هر روز در تماس با من از سیاست های جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنند، از کریمی قدوسی تقاضا دارم سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر رهنمودهای رهبری است را زیر سوال نبرد و به خاطر منافع کودکانه اینگونه با وجهه جمهوری اسلامی بازی نکند، چه کسی از صحبت خصوصی سرمدی و امیرعبداللهیان به شما گزارش داده است؟ چگونه به خودتان جرات می دهید در صحن مجلس خلاف بگویید؟!من برای حفظ احترام همکارانم سکوت می کنم و اجازه نمی دهم هیچ کدام از همکارانم مورد سوال قرار بگیرند. هیچ کسی حق ندارد در مورد یک کارگزار سیاست خارجی جمهوری اسلامی به ما توصیه بکند، به شما هم اجازه نمی دهیم چنین تهمتی را به سیاست خارجی ایران بزنید.

وزیر امور خارجه: با این تهمت ها، به دشمن اجازه می دهید جرات لاطائلات گفتن پیدا کند، امکان ندارد ما برای پیام دادن به این و آن، نسبت به تغییر همکارانمان اقدامی بکنیم. سیاست ما براساس اصول انقلاب است. سیاست انقلابی ماست که این امکان را فراهم کرده که به عنوان یک قدرت نوظهور در جهان کنونی حضور پیدا کنیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران