بعد از 7 سال تلویزیون به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فرصت دفاع داد
تلویزیون بعد از 7 سال به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فرصت دفاع داد. این دفاع 7 سال بعد از شبی پخش شد که محمود احمدی‌نژاد در مناظره انتخاباتی، آیت‌الله را به انواع ‌فسادها، از جمله فساد اقتصادی متهم کرد.

تابوی 7 ساله علیه خانواده «آیت الله» شکسته شد

  برنامه «حالا خورشید» که از شبکه سه به صورت زنده روی آنتن می‌رود، میزبان محسن هاشمی رفسنجانی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود. پسر بزرگ هاشمی، در این برنامه بخشی از وصیت پدرش را خواند که در آن اعلام شده بود بعد از انقلاب، به دارایی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اضافه نشده است.

 او همچنین در این برنامه گفت منزلی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا واپسین روز حیاتش درآن زندگی می‌کرد استیجاری بوده است.

 این توضیحات، 7 سال بعد از شبی پخش شد که محمود احمدی‌نژاد در مناظره انتخاباتی، آیت‌الله را به انواع ‌فسادها، از جمله فساد اقتصادی متهم کرد.

 18 خرداد سال 88 یعنی فردای آن روز، دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما سخنان رئیس دولت سابق را نقض سوگند رئیس جمهوری خواند و درخواست کرد پیش از اتمام زمان تبلیغات رئیس جمهوری به خانواده هاشمی فرصت دفاع دهد.

 درخواستی که البته هیچ گاه اجابت نشد. تا دیروز صبح که محسن هاشمی بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی این مجال را یافت تا از همان قابی که اتهام‌ها روانه شده بود، به بخشی از آنها جواب بدهد.

 

منبع: روزنامه ایران