شهادت تعدادی از آتش نشان ها قطعی شده
مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهردرای تهران بیش از 30 تذکرکتبی یه مسئولان ساختمان پلاسکوارائه کرده بود اما به هیچ یک از این تذکرات توجه نشد.

خبرگزاری میزان: مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تهران گفت: شهردرای تهران بیش از 30 تذکرکتبی یه مسئولان ساختمان پلاسکوارائه کرده بود اما به هیچ یک از این تذکرات توجه نشد.شهرام گیل آبادی گفت: تعدادی از آتش نشانانی که در زیر آوار ساختمان پلاسکو حضور داشته اند به شهادت رسیده اند.

وی افزود: این حادثه را به خانواده بزرگ آتش نشان و بخصوص خانواده های شهدای آتش نشان تسلیت می گویم.

مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تهران از اخطارهای مکرر شهرداری به مسئولان ساختمان پلاسکو خبر داد واظهار کرد: شهرداری تهران بیش از 30 اخطار کتبی به مسئولان ساختمان پلاسکو ارسال کرده بود اما این افراد به دلیل سودجویی توجهی به اخطارها نکرده و به فعالیت خود ادامه دادند.

گیل آبادی با بیان اینکه ساختمان پلاسکونخستین ساختمان بلندمرتبه ساخته شده در شهر تهران بوده است، اظهارکرد: با توجه به اینکه ساختمان پلاسکو نخستین ساختمان بلندمرتبه احداث شده در شهر تهران بوده واین ساختمان در سال 41 در پایتخت بنا شده است به هیچ وجه ایمن نبود.

مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به حضور به موقع نیروهای آتش نشان در محل  حادثه تصریح کرد: آتش سوزی در ساعت 7:59 به نیروهای آتش نشان اطلاع داده شد وآتش نشان ها ساعت 8:01 در محل  حضور داشتند.

 

منبع: میزان