رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید
رهبر انقلاب :از این آقایی که آمده [ترامپ] متشکریم! تشکر به‌خاطر اینکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ی واقعی آمریکا را نشان داد.

رهبر : از ترامپ متشکریم !

رهبر انقلاب، در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند/ [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.

از این آقایی که آمده [ترامپ] متشکریم! تشکر به‌خاطر اینکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ی واقعی آمریکا را نشان داد. آنچه که ما در سی و چندسال می‌گفتیم -فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا- این آقا آمد در دوره‌ی انتخابات و بعد از انتخابات این را علنی و عریان کرد.
الان هم با این کارهایی که می‌کند، بچه‌ی پنج ساله را دستبند می‌زند، نشان می‌دهد حقیقت حقوق بشر آمریکایی یعنی چه.
 حادثه‌ی تعیین‌کننده‌ی ۱۹ بهمن ۵۷، برای رژیم آن روز غیر قابل انتظار و برای ما انقلابیون رزق لایحتسب از جانب خدا بود/ رزق لایحتسب باید در همه‌ی کارهای جبهه‌ی مؤمن رعایت شود؛ درست است که محاسبات عقلی و مادی لازم است اما یک جایی هم برای محاسبات فراتر از مادی باز بگذارید.

رزق لایحتسب را «تلاش و عقلانیت» در سایه‌ی «امید و توکل به خدا» به وجود می‌آورد؛ ولی اگر عقلانیت و تدبیر را با اعتماد به شیطان به کار بگیریم، نتیجه‌ی آن سراب است؛ در هر مسئله‌ای ازجمله دیپلماسی و مشکلات کشور این‌طور است که اعتماد به شیاطین و قدرت‌های مادی که با اصل شما مخالفند، نتیجه‌اش سراب است.

 

منبع: میزان