منابع آگاه کاخ سفید روز چهارشنبه فاش کردند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پس از دو هفته از ورودش به کاخ سفید، بدلیل ناخرسندی از عملکرد «شان اسپایسر» سخنگوی خود به فکر یافتن جایگزینی برای اوست.
خبرگزاری ایرنا: منابع آگاه کاخ سفید روز چهارشنبه فاش کردند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پس از دو هفته از ورودش به کاخ سفید، بدلیل ناخرسندی از عملکرد «شان اسپایسر» سخنگوی خود به فکر یافتن جایگزینی برای اوست.

اسپایسر سخنگوی ترامپ در حال حاضر علاوه بر سمت سخنگویی ترامپ وظیفه مدیریت ارتباطات کاخ سفید را نیز به عهده دارد و به گفته برخی مقامات کاخ سفید همین مسئله او را از انجام درست وظایف خود در مقام سخنگویی ترامپ باز داشته و موجب ناخرسندی رئیس جمهوری آمریکا شده است.

ترامپ علاوه بر اسپایسر از «رینس پریبوس» رئیس دفتر ویژه خود نیز که از دوستان نزدیک و قدیمی اسپایسر به شمار می رود و ظاهرا انتصاب اسپایسر به سخنگویی نیز به توصیه او صورت گرفته، بشدت ناخرسند است.

به گفته همین مقامات، در زمان تصمیم گیری در مورد سخنگوی کاخ سفید «پریبوس» به رغم ترجیح ترامپ برای انتخاب افراد دیگر، اسپایسر را به عنوان بهترین گزینه به او معرفی کرده است و حالا با گذشت دو هفته از تصدی اسپایسر رئیس جمهوری آمریکا به شدت از این تصمیم خود پشیمان است.



منبع:ایرنا