خط و نشان آمریکا برای ایران؛ ترامپ را محک نزنید
معاون اول ترامپ با اعلام اینکه در حال بررسی برجام هستیم، مدعی شد: ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند. این کشور باید درباره اقدامات خصمانه و جنگ طلبانه خود تجدیدنظر کند.

ایران نباید اراده ترامپ را محک بزند

مایک پنس معاون اول ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌‌ای با این شبکه مدعی شد: ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند. این کشور باید درباره اقدامات خصمانه خود تجدیدنظر کند. وب‌سایت خبری «ای بی سی نیوز» نوشت: پنس در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه کدام اقدامات ایران باعث تحریک ترامپ می‌شود مدعی شد برنامه موشکی و دفاعی ایران از جمله این اقدامات است.او همچنین در مورد این که امریکا نسبت به اقدامات تحریک آمیز ایران چه واکنشی نشان خواهد داد نیز خاطر نشان کرد: همان طور که رییس جمهور  هم اذعان داشته همه گزینه‌ها از جمله اقدام نظامی بر روی میز است.

معاون اول دولت ترامپ در ادامه گفت: دولت ترامپ معتقد است برجام یک توافق بد است و هم اکنون در حال بررسی اقدام مقتضی علیه برجام است؛ اما در نهایت تصمیم با رئیس جمهور است.او مدعی شد: رئیس جمهور طی روزهای آینده تصمیم خود را درباره برجام اتخاذ و در این‌باره با همه مشاوران خود از جمله وزیر خارجه و وزیر دفاع نیز مشورت خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا