حقوق نجومی می‌گیرند و می‌گویند اشکالی ندارد
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: نجومی بگیران همیشه از مردم و نظام طلبکارند و به صراحت می‌گویند برای پیشرفت اشکالی ندارد، عده‌ای از مردم له شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در جمع مردم شهر قدس، با بیان اینکه امروز همه دنیا می گویند که امنیت کشور ما مثال زدنی است، گفت: جوانانی که امنیت را به ارمغان آوردند می توانند مشکلات و نارسایی ها مثل رکود و بیکاری را نیز حل کنند.

 

جلیلی افزود: همه قدرتهای دنیا می گفتند که ایران نباید هسته ای باشد اما جوانانی مانند شهید احمدی روشن ایران را هسته ای کردند. وقتی ۸۵۰ هزار بیمار کشور نیاز به دارویی داشتند که لازمه اش غنی سازی ۲۰% بود یک استاد دانشگاه نماز شب خوان مانند شهید دکتر شهریاری با اینکه می دانست در معرض خطر و ترور است این مهم را انجام داد. این معنای نترسیدن و اجابت دعوت خداوند است.

 

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: رییس جمهور سابق امریکا می گفت که ما امکانی برای حمله نظامی نداشتیم و حتی تحریم نیز دیگر کارآیی نداشت، لذا اگر دشمن با ایران جنگ نکرد چون نمی توانست.

 

جلیلی بیان داشت: آمریکا در برجام اصرار داشت که تاسیسات فردو تعطیل شود چرا که در تاسیسات فردو فعالیت های هسته ای زیر کوه انجام می شد و قابل بمباران نبود اما پس از برجام فعالیت های هسته ای در فردو برچیده شد و بیان شد سانتریفیوژهایی که باقی می مانند در سالن B نطنز باشد که امنیت فردو را نداشته باشد.

 

وی افزود: اینکه می گویند با برجام خطر جنگ برداشته شد، دروغ محض است، چون خطر جنگ وجود نداشت.

 

جلیلی در ادامه با قرائت فرازهایی از نهج البلاغه گفت: توده های مردم ستون دین و ذخیره در برابر دشمن هستند. در مقابل این توده های مردم که سینه شان را در برابر دشمنان سپر می کنند، افرادی هستند که بیشترین بار را برای کشور دارند. آنها هستند که بیش از یکصدهزار میلیارد تومان معوقه بانکی دارند. ٩٠ درصد این معوقات نزد ١٠ درصد افراد است و زمانی تنها ٢٣ نفر از این افراد ١١ هزارمیلیارد تومان بدهی داشتند.

 

وی افزود: این افراد هستند که حقوق های نجومی می گیرند و برج های نجومی دارند.

 

جلیلی تصریح کرد: این افراد همیشه از مردم و نظام طلبکارند و به صراحت می گویند برای پیشرفت اشکالی ندارد، عده ای از مردم له شوند.

 

وی با بیان این که ثروت اندوزی این افراد محصول سواستفاده از بیت المال و ویژه خواری آنهاست نه عرضه آنها، گفت: اتفاقا این افراد جزو بی عرضه ترین افراد جامعه هستند. یک نفر هزار میلیارد تومان از یک بانک وام گرفته و در بانک دیگر با سود ٢٠ درصد سپرده است! با چنین ویژه خواری، سهم این افراد در پیشرفت کشور جز فساد چیست؟

 

عضو شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که “موشک برای جلوگیری از جنگ است“، گفت: کسانی صنعت هسته ای و موشکی را مزاحم می دانند، چون که هسته ای و موشکی مزاحم منافع اربابان آنهاست.

 

جلیلی با یادآوری بخشنامه شهید مهدی باکری به فرماندهان گردان که از آنها خواسته بود از همه رزمندگان کمتر از امکانات استفاده کنند، افزود: یک عده به جنگ می رفتند و عده ای کلاهبرداری می کردند؛ امروز هم عده ای مدافع حرم شدند و عده ای حقوق نجومی گرفتند.

 

وی در پایان با بیان این که مردم منبع قدرت کشور هستند، اظهار داشت: باید توده مردم سرسفره انقلاب بنشینند نه عده ای ویژه خوار.

 

منبع: دانشجو