ایران در مقابل ترامپ عقب نشینی کرد
بعد از بیانیه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر عدم حضور ۷ کشور مسلمان به خاک این کشور، اعلام شد که حضور تیم ملی کشتی آمریکا نیز به ایران برای شرکت در مسابقات جهانی منتفی است.

در پی اجازه صدور روادید برای آمریکایی ها

وبسایت شبکه روسیا الیوم مدعی شد: «ایران از تصمیم قبلی خود برای منع صدرو روادید جهت ورود تیم کشتی آمریکا به تهران عقب نشینی کرد و اعلام کرد که تصمیم دارد روادید برای آمریکایی ها صادر کند.»روسیا الیوم در ادامه ادعا کرد: «این عقب نشینی ایران  بعد از بالا رفتن تنش ها تهران و واشنگتن صورت می گیرد که تصمیم ضدایرانی ترامپ برای منع صدور رواید عامل این تنش ها بود.»

بنا بر این گزارش، بعد از بیانیه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر عدم حضور ۷ کشور مسلمان به خاک این کشور، اعلام شد که حضور تیم ملی کشتی آمریکا نیز به ایران برای شرکت در مسابقات جهانی منتفی است.

ولی در جدیدترین موضع تهران، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد با صدور روادید برای تیم ملی کشتی آمریکا موافقت شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این ارتباط گفت: با توجه به توقف اجرای محدودیت های تبعیض آمیز علیه ورود شهروندان ایرانی به آمریکا بر اساس حکم قاضی فدرال آمریکا و با عنایت به درخواست رئیس فدراسیون کشتی ایران با صدور روادید برای تیم کشتی آمریکا به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه موافقت شد.

 

منبع: ایسنا