برخوردهای روحانی با صداوسیما در شأن یک رئیس‌جمهور نیست
نماینده مردم لنجان گفت: اگر روزی خدایی نکرده رئیس جمهور شوم به صدا و سیما می گویم که هر اندازه که می خواهد به دولت انتقاد و نظرات مردم را منعکس کند.

من اگر رئیس جمهور، می‌گفتم تا می‌توانید انتقاد کنید

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس ، با اشاره به انتقادات رئیس جمهور به سازمان صداوسیما برای علت یابی گرانی قیمت گوشت در چند روز اخیر، اظهار داشت: متاسفانه زمانی که صدا و سیما در اختیار دولت ها قرار می گیرد بعضاً مسئولان سرکیسه را شل می کنند، یعنی اعتبارات اندک باقی مانده را هم به این سازمان تخصیص می دهند از سوی دیگر اگر صدا و سیما انتقادی نسبت به عملکرد دولت داشته باشد میزان این اعتبارات و امکانات کاهش می یابد.

 

وی افزود: بنده این شیوه را نمی پسندم چرا که برخورد با صدا و سیما به این نحو در تراز رئیس جمهور و دولت ها نیست.

 

کوهکن تصریح کرد: اگر روزی خدایی نکرده رئیس جمهور شوم به صدا و سیما می گویم که به طور مثال برای افزایش میزان بهره وری در کشور و تقویت فرهنگ عمومی در این بخش برنامه بسازد و اگر تا پایان سال توانست میزان بهره وری را یک دهم درصد افزایش دهد ۵۰ درصد از میزان صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های اضافی به علت پایین بودن بهره وری را به این سازمان پرداخت می کنم. از سوی دیگر می گویم صداوسیما هر اندازه که می خواهد به دولت انتقاد و نظرات مردم را منعکس کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرا که معتقدم حاکمیت صداوسیما را اداره می کند و خطوط قرمز برای آن مشخص است البته مسائل نباید به نحوی باشد که به کلیت نظام لطمه بزند.

 

منبع: دانشجو