مهرداد بذرپاش از جوانان متعهد و متخصص نسل سوم و نیروهای تحولگرای نسل دوم، برای ثبت نام در انتخابات شوراها دعوت کرد.

مهرداد بذرپاش از جوانان متعهد و متخصص نسل سوم و نیروهای تحولگرای نسل دوم ، برای ثبت نام در انتخابات شوراها دعوت کرد.

 

متن اطلاعیه شماره 1 مهرداد بذرپاش به مناسبت آغاز نام نویسی از نامزدان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرح زیر است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همگان می‌دانیم که شهر و روستا موجودی زنده است که امروز این پیکره زنده بیش از پیش به امید، نشاط، همدلی، مهربانی، برنامه ریزی علمی و نوسازی نیاز دارد که این مهم جز با نگاهی تحول گرایانه جهت کارآمدسازی نظام مدیریت شهری محقق نخواهد شد.

 

ایران جوان و جوانان ایران چشم در راه یکدیگرند و اکنون زمان آن فرارسیده تا جوان سازی ساختار مدیریت شهرها و روستاها با بهره مندی از افکار، برنامه ها و نیروی علمی و متخصص جوان انقلابی در دستور کار قرار گیرد.

 

امروز فضا مهیاست تا نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که قاطبه ی آنان را جوانان با نشاط، پرانگیزه، توانمند، تحصیلکرده و متخصص تشکیل می دهند در قالب شبکه ای نظام مند به کارآمدی، سالم سازی، رشد و پیشرفت مدیریت شهرها و روستاهای ایران عزیز اقدام نمایند.

 

لذا از تمام نیروهای نسل سوم انقلاب و نیروهای تحولخواه نسل دوم انقلاب که به لزوم تحول و کارآمدی در عرصه مدیریت باور دارند دعوت می‌شود ضمن نام نویسی در انتخابات شوراها، از طریق شماره ارتباطی ذیل در شبکه های اجتماعی نسبت به معرفی، ارسال نظرات، پیشنهادها و برنامه های خود و افراد صلاحیت دار اقدام نمایند.

 

شماره ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی : 09101111405

 

برنامه های تکمیلی به زودی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

مهرداد بذرپاش

 

منبع: دانشجو