نتانیاهو: حمله به «حمص»، پیامی به ایران بود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمایت کامل خود را از حمله موشکی آمریکا به سوریه اعلام کرد. ناوهای آمریکا در حمله‌ای که ادعا می‌کنند به تلافی حادثه خان شیخون انجام شده است، یکی از پایگاه‌های هوایی ارتش سوریه را در استان حمص موشک‌باران کردند.

بنیامین نتانیاهو در واکنش به حمله بامداد جمعه آمریکا به پایگاهی نظامی در سوریه، ضمن تاکید بر حمایت این رژیم از این حمله، آن را "پیامی قوی" توصیف کرد و مدعی شد که "این پیام باید به ایران و کره شمالی نیز داده شود".  خبرگزاری فرانسه به نقل از نتانیاهو تاکید کرد که رژیم اسرائیل به طور کامل از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در خصوص حمله به سوریه حمایت می کند، و امیدوار است این حمله آمریکا، پیامی قوی نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای ایران، کره شمالی و .. باشد.

گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه نیز از حمله تجاوزکارانه آمریکا به این کشور استقبال کرده است.

ارتش آمریکا بامداد جمعه یک پایگاه هوایی سوریه را با 59 موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

این حمله تجاوزکارانۀ آمریکا در پی شکستهای سنگین گروه های مسلح از ارتش سوریه در جبهه های مختلف، و پس از حملات تبلیغاتی مغرضانه حامیان گروه های تروریستی در ارتباط با حادثه شهر خان شیخون حلب صورت گرفت.

ناوهای آمریکا در حمله‌ای که ادعا می‌کنند به تلافی حادثه خان شیخون انجام شده است، یکی از پایگاه‌های هوایی ارتش سوریه را در استان حمص موشک‌باران کردند.

 

منبع: العالم