نحوه اداره پایتخت در زمان کاندیداتوری قالیباف
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شده است دیگر قادر نیست در برنامه های خبری حوزه شهری حضور پیدا کند.

قالیباف دیگر قادر نیست در برنامه های خبری حوزه شهری حاضر شود

ابوالفضل قناعتی گفت: شهردار تهران طی اظهار نظرهای مختلف حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده و روز گذشته نیز حضور خود را به طور رسمی اعلام کرد. وی افزود: شهردار تهران دیگر قادر نیست در برنامه های خبری شهری حضور پیدا کند زیرا این برنامه ها جنبه تبلیغاتی دارند. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم لزوم استعفای شهردار از سمت خود تصریح کرد: بر اساس قانون در صورتی که شهردار تهران بخواهد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کند، لازم نیست از سمت خود استعفا دهد و اکنون قالیباف نیز مشمول این قانون می شود. 

قناعتی ادامه داد: شهردار باید بدون وقفه به وظیفه خود در قبال شهر عمل کرده و تنها ممنوعیتی که برای وی در نظر گرفته شده است، حضور پیدا نکردن در برنامه هایی از قبیل افتتاح پروژه های شهری و ... و عدم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در قالب پروژه های شهری است.

وی در خصوص نحوه اداره شهر در زمان کاندیدا شدن شهردار برای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بدون شک نحوه اداره شهر هیچ تغییری پیدا نخواهد کرد و معاونان شهردار می توانند حتی افتتاح پروژه ها را نیز در این ایام داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بدون شک برای اداره شهر تهران یک مجموعه در حال فعالیت هستند و با کاندید شدن شهردار، فعالیت این سیستم متوقف نمی شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان