روحانی و جهانگیری فضای مناظره را به چالش کشیدند
نماینده مردم کاشان گفت: هرچند که آقایان روحانی و جهانگیری تلاش کردند فضای مناظره را به چالش بکشند، اما آقایان رئیسی و قالیباف با ارائه برنامه‌های اجرایی‌شان اسیر فضاسازی‌ها نشدند.

 بعید می‌دانم افکار عمومی اسیر این فضاسازی‌ها شوند

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس، با اشاره به اولین سری از مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، ضمن تشکر از رسانه ملی برای برگزاری این برنامه، اظهار داشت: از صداوسیما و به‌ویژه کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور برای برگزاری مطلوب برنامه مناظره‌های انتخاباتی تشکر می‌کنم. 

وی با بیان اینکه مناظره‌های تلویزیونی به دلیل زنده‌بودن می‌تواند در تصمیمات مردم تعیین کننده باشد، افزود: در مناظره‌ها احساس، منطق، زبان بدن و گفتار نامزدها در مرآ و منظر مردم قرار می‌گیرد و کاندیداهای با متانت رویکردهایشان را در باب چالش‌های اجتماعی کشور بیان می‌کنند.

ساداتی نژاد معتقد است مناظره‌ها در کاهش حجم هزینه‌های تبلیغات و سالم بودن رقابت‌های انتخاباتی نقش بسزایی دارد که در شرایط کنونی کشور نکته قابل‌توجهی به شمار می‌رود از سوی دیگر این رقابت‌ها و مناظرات که بسیار صریح و شفاف بود جوابی به دشمن و رسانه‌های معاند است تا بدانند انتخابات در کشور ما بر پایه مردم‌سالاری واقعی برگزار می‌شود

نماینده مردم کاشان تأکید کرد: در حدود 4 ساعت از این مناظره انتخاباتی مواضع افراد بدون ابهام در مقابل چشم مردم قرار گرفت. هرچند که تا سومین مناظره و دیگر برنامه انتخاباتی فرصت باقی است اما تا به اینجای کار مردم می‌توانند به خوبی میزان پایبندی افراد به حرف‌ها و برنامه‌هایشان را دریابند و آن را قضاوت کنند.

ساداتی نژاد در پایان با تأکید بر انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاظرنشان کرد: هرچند که آقایان روحانی و جهانگیری در تلاش برای به چالش کشاندن فضای مناظره برآمده بودند اما در نهایت آقایان رئیسی و قالیباف با ارائه برنامه‌های اجرایی‌شان که تا حد زیادی منطبق با واقعیات جامعه است اسیر این فضاسازی‌ها نشدند.
 
 
منبع: دانشجو