مدیریت بی نظیر رئیسی در مبارزه با فساد
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیریت حجت الاسلام رئیسی در مبارزه با فساد و کسانی که در کشور به دنبال گسترش آن هستند در میان تمام نامزدهای رئیس جمهوری بی نظیر است.

رئیسی در مبارهزه با فساد جدی است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر سه شنبه در جمع گروهی از روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان یزد افزود: حجت الاسلام رئیسی 10 سال رئیس کل بازرسی کشور بوده و بر تمام مسائل دستگاه ها و وزارتخانه ها اشراف کامل دارد.وی ادامه داد: حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات رئیس جمهوری یک فرصت برای کشور و مردم است زیرا با شناحت کاملی که از معضلات و مفاسد دارد ، می تواند به نحو جدی با مفاسد مبارزه کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هرچند باید مدعی و شاکی وجود فساد در جامعه و کشور قوه مجربه باشد ولی متاسفانه وظایف به خوبی صورت نمی گیرد و شاهد گسترش فساد هستیم.

پناهیان گفت: از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد به تنهایی کاری برنمی آید و باید قوه مجریه بیش از گذشته و خیلی عملی و جدی وظایف اصلی و ذاتی خود را در این خصوص انجام دهد.وی با اشاره به اینکه 2 قطبی کردن جامعه و مردم به 2 جناح اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین دامن زدن به مسائل گروهی و قبیله ای ریشه دینی و معنوی ندارد بر هوشیاری طلاب در برابر این موضوع تاکید کرد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: این جناح بازی ها و قبیله گرایی ها برای کشور اسلامی ما پسندیده نیست و باید همواره مواظب توطئه های استکبار جهانی علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

پناهیان گفت: روحانیان و طلاب باید سیاسی باشند و همواره توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را رصد کنند و با همدلی و همکاری در راستای تحقق اهداف حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان گام بردارند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حرف همیشگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) این بود که دین همه اش سیاسی است و باید همواره در عرصه های مختلف حضوری قوی داشت.

پناهیان گفت: موضوع جدا کردن دین از سیاست و دین گریزی مسئله تازه ای نیست و یک موضوع تاریخی است و یک جریان خطرناک محسوب می شود بنابراین باید با آن مقابله کرد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

استان یزد دارای 25 حوزه علمیه و افزون بر چهار هزار و 500 طلبه است
پناهیان در سفر خود به یزد در نشست های مختلف شرکت و سخنرانی داشته است.

 

منبع: ایرنا