تجمع جوانان در ولنجک در اعتراض به خانه های میلیاردی دولتی ها
جمعی از جوانان تهرانی با حضور در خیابان مقدس اردبیلی واقع در منطقه ولنجک تهران با اهدای گل به عابرین به وجود خانه های میلیاردی برخی دولتمردان اعتراض کردند.

 سوال جوان تهرانی از روحانی درباره منزل ۵۰ میلیاردی!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، جمعی از جوانان تهرانی با حضور در خیابان مقدس اردبیلی واقع در منطقه ولنجک تهران (حوالی خانه رئیس جمهور) با اهدای گل به عابرین به وجود خانه های میلیاردی برخی دولتمردان اعتراض کردند.

 

این افراد دست نوشته هایی با مضامین همچون «ما به منزل 50 میلیاردی رئیس جمهور معترضیم»، «روحانی بای بای»، «ورود 96 درصدی ممنوع»، «چرا خانه ما 50 میلیارد نمی ارزد» و... در دست داشتند.

 

«وعده های 100 روزه نمی خواهیم، فقط عمل می خواهیم»، «جناب روحانی! منزل 50 میلیاردی از کجا آورده اید؟»، «پشیمونیم»، «روحانی، فریدون، عمرانی؛ جه کسانی هستند؟» از دیگر دست نوشته هایی بود که این افراد در دست داشتند.

 

برخی از شهروندان تهرانی با حضور در این تجمع ضمن گفت وگو با حاضرین به ثروت های میلیاردی برخی دولتمردان معترض شده و تاکید می کردند که مقامات دولتی باید شبیه مردم زندگی کنند.

 

این جملات را پسر جوان 28 ساله ای که خود را امیرحسن معرفی کرد می گفت و با ناراحتی به خانه برخی دولتمردان اشاره ای کرد و افزود که من در همین محله سرایدار ساختمانی هستم که چون لیسانس دارم حاضر شده اند من را به سرایداری بپذیرند.

 

میلاد دیگر عابری بود که فقط نامش را گفت و از معرفی خود می ترسید زیرا نگران بود اعلام اسمش باعث شود شغل خود در اداره ای دولتی را از دست بدهد؛ میلاد با گفتن اینکه من 50 میلیارد نمیخواهم، کاش فقط 40 میلیون پول داشتم تا خانه ای رهن کنم، از آن محل عبور کرد.

 

به گزارش فارس، نیروی انتظامی با حضور در محل، ضمن متفرق کردن تجمع کنندگان، از ادامه حضور افراد در این منطقه خودداری کرد.

 

منبع: دانشجو