روحانی: آقای قالیباف! شما کارتان لوله کردن بود
روحانی: مجبورم به مردم اعلام کنم که اگر پرونده سال ۸۴ آقای قالیباف که دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و دعوا کردم در دبیرخانه که نباید کسی متوجه آن شود و اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان اینجا ننشسته بود. آقای قالیباف شما که همیشه کارتان لوله کردن بود. می گفتید همه دانشجویان را لوله می کنم.

روحانی: آقای قالیباف! اگر من مردانگی نکرده بودم، شما اینجا ننشسته بودی

روحانی در جمع بندی پایانی مناظره سوم: مجبورم به مردم اعلام کنم که اگر پرونده سال ۸۴ آقای قالیباف که دست من بود و نگذاتشتم منتشر شود و دعوا کردم در دبیرخانه که نباید کسی متوجه آن شود و اگر آن مردانگی را نکرده بودم الان اینجا ننشسته بود.  آقای قالیباف شما که همیشه کارتان لوله کردن بود. می گفتید همه دانشجویان را لوله می کنم.

ما که همه اموالمان را به قوق قضاییه داه ایم و شما نداده اید. من اگر در تهران یک خانه بیشتر داشته باشم مال شما و اگر تخلفی دارم برخورد شود. شما اگر نگران زمین هستند به طرقبه رسیدگی کنید که بستگانتان آنجا چه کردید.

آقای رییسی شما هر کاری از دستتان برمیاید بکنید. شما که قاضی هستید و دادستان دادگاه ویژه روحانیت هم هستید و علمای ما باید بگویند از دست آن دادگاه چه می کشند، هر کاری می کنید بکنید اما امام رضا را برای مردم بگذارید. امام رضا را جناجی و حزبی نکنید. ایشان مال همه شیعیان است. اگر نبات و پارچه سبز به روستاها می فرستید بگذارید برای بعد از انتخابات.

آقای رییسی با پول بیت المال و بودجه نظامی با ماشین ها برای تبلیغات شما نیرو می آورند چرا با آنها برخورد نمی کنید؟ شما که قاضی هستید.

آمادگی دارم که برای چهار سال جز تحریم های هسته ای که آنها را برداشتم بقیه تحریم ها را هم بردارم و عزت و منفعت را برای مردم تامین کنم.

ما تورم را تک رقمی کردیم. در گندم خودکفا شدیم. ۲۱ میلیتون تن مواد عذایی مازاد را ذخیره کردیم. برای کنترل آبهای مرزی اقدامات مهم کردیم. جلوی خشک شدن دریاچه ارومیه را گرفتیم . اگر دولت یازدهم نبود امروز دریاچه خشک شده بود. مردم به شما وعده دادم تا به خانواده های ایثارگر توجه می کنم ما همه مطالبات آنها را برآورده کردیم.

 

منبع: خبرآنلاین