میرسلیم: سراغ کسی نروید که دنبال صرافی راه انداختن باشند
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کسی که عزیزش فتنه گران است شایستگی ریاست جمهوری را ندارد گفت: سراغ کسی نروید که یا خودشان و نزدیکانشان دنبال صرافی راه انداختن باشند.

کسی که عزیزش فتنه گران هستند شایستگی ریاست جمهوری را ندارد

 سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمان و در مسجد طفلان مسلم بن عقیل گفت: از کارهای مهمی که برعهده ماست، وظیفه مهم نظارت است و قبل از نظارت باید مشارکت داشته باشیم و مشارکت یعنی حضور پای صندوق های رای؛ این حضور نشانه اقتدار جمهوری اسلامی خواهد بود.

 وی افزود: مشارکت در انتخابات مهمتر از انتخابی است که می‌خواهید انجام بدهید.

 میرسلیم با بیان اینکه در انتخاب خودتان مراقب باشید و اگر انتخاب بدی کردید بعدا گلایه نکنید؛ این مهمترین وظیفه ما در نظارت است، تصریح کرد: در 4 سال گذشته گرفتاری‌ها و مصیبت‌های زیادی برای کشور پدید آمد و خیلی از خانواده‌ها از هم پاشید زیرا مرد خانواده بیکار شده بود؛ یک تشخیص غلط دولت باعث پدید آمدن مشکلات فراوانی شد.

 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید سراغ افرادی برویم که وقتی سوگند می‌خورند، سوگندشان تشریفاتی نباشد، اظهار داشت: کسانی که می خواهند انتخاب شوند باید خدمتگذار مردم باشد نه اینکه فقط دنبال کاسبی خود باشند.

 وی ادامه داد: کسی را انتخاب کنید که بدون کوچکترین زاویه‌ای همراه رهبری بوده و از ته دل ولی فقیه را قبول داشته باشد و ابلاغیات ایشان را اجرایی کند؛ کسی که عزیزش فتنه گران است شایستگی ریاست جمهوری را ندارد.

 میرسلیم افزود: سراغ کسی در انتخابات بروید و که فتنه گران را عزیز خود نداند.

 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه سراغ کسی در انتخابات نروید که برای کسب 4 تا رای، دنبال افرادی می‌رود که اسلام را به مسخره می‌گیرند و نظر افرادی را جلب می‌کند که ایادی وهابیت را به رسمیت می‌شناسند، تصریح کرد: دولت یازدهم متاسفانه عمده برنامه‌ها و قوانینی همچون قانون امر به معروف و نهی از منکر و اسنادی همچون نقشه جامع علمی کشور را اجرا نکرد و از طرفی سراغ سند2030 یونسکو رفت که یک کلمه از اسلام،‌ مبارزه با فساد و حمایت از مستضعفان در آن نیست.

 میرسلیم افزود: سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد. 70 سال است که آمریکا ما را در حال ضعف نگاه داشته است.

 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رفتند برجام را نوشتند و ذوق هم کردند اما امروز اصلا انگار نه انگار که برجامی بوده است و اصلا انگار نه انگار که باید تحریم ها رفع می‌شده است، اظهار داشت: آمریکا و رئیس‌جمهورش نه تنها به برجام و لغو تحریم‌ها اعتنا نمی‌کند بلکه تحریم ها را شدیدتر کرده و خواهد کرد.

 وی افزود: اینکه گفتند آب خوردن‌مان هم به رفع تحریم‌ها وابسته است، نهایت خفت بود.

 میرسلیم با بیان اینکه نباید سراغ کسانی بروید که بیت المال را ابزار تبلیغات انتخاباتی‌شان می‌کند، گفت: تمام تبلیغات من را حزب موتلفه اسلامی انجام داده و حساب و کتابمان هم روشن است.

 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نباید کسانی را بیاورید که یا خودشان و نزدیکانشان دنبال صرافی راه انداختن و واسطه گری باشند، تصریح کرد: متاسفانه برادر فلانی و نزدیکان فلان فرد دیگر از هزار مدل رانت استفاده کرده و خون مردم را با دلالی‌هایشان در شیشه می‌کنند.

 وی افزود: کسی که بخواهد خالصانه برای مردم کار کند، بعد از دوره خدمتش ثروتش کمتر خواهد شد.

 میرسلیم در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات کاری کنید که چهار سال پیش رو تکرار چهار سال گذشته نباشد.

 

منبع: دانشجو