رهبر: امانت آراء مردم را حفظ کنید
رهبر : هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود.

روز انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی روز جشن است

این خبر به روز رسانی می شود:

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از قشرهای مختلف مردم فرمودند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود.
 
در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: روز انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی روز جشن است.
 
ایشان افزودند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ی ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است. دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه  است؛ این خیلی ارزش دارد.

رهبر انقلاب تصریح کردند: انتخاباتی در یک کشور ۸۰ میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این خیلی باارزش و بااهمیت است؛ این را باید قدر دانست.
 
ایشان تاکید کردند: جمهوری اسلامی با تجدید انتخابات‌ها در سال‌ها و دوره‌های معین حقیقتاً طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند؛ خود را در دل‌ها و چشم‌های مردم دنیا به شکل جدید و برجسته‌ای مجسم می‌کند و نشان می‌دهد. این است که واقعاً روز انتخابات برای جمهوری اسلامی روز جشن و شادی و شور است.
 
رهبر انقلاب فرمودند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود.

ایشان افزودند: ممکن است در این بین کسانی باشند که بخواهند یک تخلفاتی بکنند لکن دستگاه‌ها چه دستگاه‌های نظارتی چه دستگاه‌های اجرایی چه دستگاه‌های حافظ امنیت بحمدالله مورد قبول و اعتماد هستند و البته باید مراقبت کنند.

رهبر انقلاب تصریح کردند: ملت ایران دشمن دارد. در مقابل دشمن چهره‌ی ملت باید حاکی از عزم و تصمیم راسخ و اعتماد به نفس و سکینه و آرامش باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران