درهای شعب اخذ رأی، ساعت 11 بسته می شود
استاندار تهران گفت: ساعت ۱۱ شب مراجعین به شعب اخذ رای به داخل شعب هدایت شده و درهای شعب بسته خواهد شد اما رای گیری تا آخرین نفر انجام می‌شود.

ساعت 11 شب درهای شعب اخذ رای بسته خواهد شد

سیدحسین هاشمی در پاسخ به این سوال که حجم بسیار زیادی از مردم پشت درهای شعب اخذ رای حضور دارند، افزود: ساعت 11 شب درهای شعب اخذ رای بسته خواهد شد و تمامی کسانی که در پشت درهای هستند به داخل شعب هدایت خواهند شد.

وی ادامه داد: از تمامی افرادی که در داخل شعب هستند نیز تا پایان رای گیری از آخرین نفر، روند برگزاری انتخابات ادامه خواهد یافت.

هاشمی با بیان اینکه در شعب اخذ رای تهران مانند حسینه ارشاد هجوم مردم بسیار زیاد است، افزود: پیش از این در حسینه ارشاد سه صندوق اخذ رای وجود داشت که ما آنرا به 6 صندوق افزایش داده ایم.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز می توانند با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق بریزند.

 

منبع: ایسنا