تغییرات در انتخابات شورای شهر تهران
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ضمن تبریک انتخاب مجدد رئیس جمهور و ابراز امیدواری از اینکه برنامه های ایشان با موفقیت اجرا شود، گفت: در خصوص انتخابات شهر ما نیاز به اصلاح قوانین داریم.

در مورد انتخابات شورای شهر تهران باید اصلاح قانون صورت بگیرد

 احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور سیصد و چهل و هفتمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه در انتخابات اخیر مردم چهره‌های مناسبی انتخاب کرده‌اند، تصریح کرد: در مورد اعضای منتخب باید بگویم تعدادی را می‌شناسم و به توانایی‌هایشان اعتماد دارم. می‌دانم با دانش هستند و کارآزموده. ما نیز باید بپذیریم بر اساس فرمایشات مقام معطم رهبری باید فضا را برای نسل جوان آماده کنیم.

 

وی با بیان اینکه اصلاحات قانون انتخابات شورا باید از محلات شروع شود و یک آنالیز بر اساس رأی مردم داشته باشیم، ادامه داد: باید چهره‌های کارآزموده از محلات به مناطق و سپس به حزب معرفی شوند و در پایان سیستمی مشخص آنان را به مردم معرفی کند تا رأی بیاورند. این مکانیزم می‌تواند از بار مشکلات بکاهد.

 

دنیامالی خاطرنشان کرد: امروز باید برای موفقیت شورا دعا کنیم و در فرصت باقیمانده هرگونه اطلاعات و برنامه‌ها را به مردم منعکس کنیم. یادمان نرود که موفقیت برای مردم است. برای اعضای جدید دعا می کنم و اعتقاد دارم که موفق می شوند.

 

منبع: دانشجو