تروریست حرم امام خمینی یک زن بود!
فردی که در حرم ⁧ امام خمینی ⁩ خود را منفجر کرده یک زن بوده است.

بروجردی: در حادثه تروریستی تهران یک زن، زنده دستگیر شده است

در حادثه تیراندازی در حرم امام(ره) یك نفردیگر هم به دست نیروهای انتظامی كشته شد، یك زن هم بازداشت شد.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که یکی از تروریست‌ها زنده دستگیر شده و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.

به گزارش ایسنا، علاالدین بروجردی در گفت‌وگو ویژه خبری سیما با اشاره به دو حادثه تروریستی در تهران گفت: یکی از این حوادث تروریستی مربوط به حرم مطهر بود. با توجه به اینکه مراسم ارتحال امام (ره) به تازگی سپری شده است و جمعیت در حرم حضور دارند تروریست‌ها طراحی‌هایی کرده بودند که با هدایت خدا و هوشمندی، نیروها به این تروریست‌ها مشکوک شده و ایست می‌دهند.

وی ادامه داد: آنها شروع به تیراندازی می‌کنند که در نهایت هر دو مهاجم به درک واصل می‌شوند. یک زن زنده دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است که بازجویی‌های لازم صورت گیرد تا عوامل و اطلاعات کافی نسبت به ماهیت آنها به دست آید.

و در خبر تکمیلی تروریستی که دقایقی پیش موفق شده بود با تیراندازی از مجلس خارج شود، به دلیل محاصره مجلس، مجبور شد دوباره به داخل مجلس بازگردد. هم‌اکنون تروریست‌ها در حال تیراندازی از داخل مجلس به بیرون و محوطه بیرونی مجلس هستند

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: تابناک