حمایت احمقانه مقام آمریکایی از حملات داعش در تهران
دینا روراباکر: شاید ترامپ بتواند این را راهبردش قرار دهد که با توجه به اینکه دو سازمان تروریستی در کار هستند، از یک گروه علیه گروه دیگر حمایت بکند.

دینا روراباکر از حملات تروریستی داعش در تهران حمایت کرد

«دینا روراباکر»، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی روز جمعه از حملات تروریستی گروه داعش در تهران حمایت کرد. وی گفت: «اخیراً شاهد حمله به ایران بوده‌ایم و حاکمیت ایران معتقد است که نیروهای سنی آنها را هدف حمله قرار داده‌اند. من می‌خواهم این نکته را مطرح کنم و ببینم شما چه فکر می‌کنید. آیا این خوب نیست که در نهایت کاری کنیم که آمریکا از سنی‌هایی حمایت کند که به حزب‌الله و شیعه‌هایی که برای ما تهدید هستند، حمله می‌کند؟ آیا این اقدام خوبی نیست؟»

نماینده کنگره آمریکا اضافه کرد: «اگر خوب است، شاید ترامپ بتواند این را راهبردش قرار دهد که با توجه به اینکه دو سازمان تروریستی در کار هستند، از یک گروه علیه گروه دیگر حمایت بکند.»

 وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «شاید این ایده مناسبی باشد که ما کاری کنیم که تروریست‌های رادیکال مسلمان با یکدیگر درگیر باشند.» 

«دینا روراباکر» که بین سال‌های 1981 تا 1988 خطابه‌نویس رونالد ریگان، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا بوده این اظهارات را در نشست روز پنجشنبه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح کرد.

این کمیته با موضوع «حمله به شبکه مالی حزب‌الله» تشکیل جلسه داده بود. 

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:فارس