رئیس بیمارستان بقیه‌الله صحبت های حمید بقایی را تکذیب کرد!!
رئیس بیمارستان بقیه الله گفت: گفته‌های حمید بقایی در فضای مجازی مبنی بر عذرخواهی بنده برای عدم اجازه ملاقات احمدی نژاد با او و حواشی پیش آمده در خصوص قوه قضائیه کذب است.

صحبت‌های رئیس بیمارستان بقیه‌الله در مورد عیادت‌ از بقایی‌: 

صحبتی از قوه قضاییه و احمدی‌نژاد نشدتقی پور رئیس بیمارستان بقیة الله در گفتگو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مورد مسائل اخیر و دیدار با حمید بقایی اظهار کرد: با توجه به اینکه او در بیمارستان بقیة الله به عنوان یک بیمار بستری بود به عیادت رفتیم تا فرآیندهای‌ درمانی و صحت این روند را از نزدیک ببینیم.

وی ادامه داد: در این عیادت فقط هدف بررسی‌ فرآیندهای درمانی بود اما حمید بقایی صحبت‌هایی در مورد قوه قضائیه‌ مطرح کرد که این مسائل هرگز به بیمارستان ارتباطی پیدا نمی‌کند.



رئیس بیمارستان بقیة الله با اشاره به اینکه به همراه یکی از اساتید دانشگاه به نام دکتر خاتمی به عیادت حمید بقایی‌ رفتیم، تصریح کرد: من فقط به عنوان کادر درمانی بیمارستان از وی عیادت کردم و بیمارستان نیز هیچگونه خطا‌یی در روند درمانی انجام نداده که بخواهد پاسخگو باشد یا عذرخواهی کند.

تقی پور تأکید کرد: مسائل قضایی حمید بقایی به بیمارستان مربوط نمی‌شود و هرگونه اظها‌رات در این خصوص کاملا کذب است.

وی در مورد گفتگو با محوریت محمود احمدی‌نژاد در این عیادت بیان کرد: هرگز در این دیدار صحبتی از  احمدی‌نژاد نشد حتی افرادی که در اتاق حضور داشتند می‌توانند صحبت‌های من را تأیید کنند اما در فضای مجازی اظهار‌اتی خلاف این قضیه منتشر شده است.

رئیس بیمارستان بقیة الله با اشاره به اینکه حمید بقایی‌ به دلیل درد شکم به بیمارستان مراجعه کرد، گفت: این مسئله را علت‌یابی کرده‌ایم و با توجه به گفته‌های خودش مبنی بر اینکه یک الی 2هفته از خوردن غذا اجتناب کرده بود دچار این مشکل شده و با توجه به آزمایشات انجام گرفته با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شد.

تقی پور یادآور شد: هر گونه اظها‌راتی که از جانب حمید  بقایی در فضای مجازی در خصوص قوه قضائیه و  محمود احمدی‌نژاد مطرح شده است را تکذیب می‌کنم.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:yjc.ir