افشاگری در مورد مدیر کانال جنجالی آمد نیوز
معاون سردبیر یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که به خارج از کشور‌گریخته است به گماشتگی سرویس‌های اطلاعاتی میت و موساد در یک کانال ضدانقلاب اعتراف کرد.

افشاگری در مورد مدیر کانال ضد انقلابی آمد نیوز

در سال‌های گذشته تعداد قابل توجهی از روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی به خارج از کشور‌ گریخته و در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی غربی آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و... درآمده‌اند. این افراد معمولا پس از‌ گریز از کشور در بازوی رسانه‌ای سازمان‌های اطلاعاتی مشغول به کار گماشته می‌شوند تا زمانی که پایان تاریخ مصرف آنها فرا برسد.
 
دیروز خبر پیوستن معاون سردبیر روزنامه زنجیره‌ای شرق به تیم کانال ضد انقلابی آمدنیوز منتشر شد. مطابق این خبر «سام محمودی سرابی» علاوه بر این کانال به «صدای آمریکا» نیز کمک می‌کند. انتشار این خبر آن هم در سالروز کودتای آمریکایی 28 مرداد گویای تناقض تلخ تاریخی است که شبه روشنفکران و طیفی از مدعیان اصلاح‌طلبی با آن مواجه هستند.
 
طبق اطلاعات دقیق «ر.ز» که به عنوان گرداننده کانال آمدنیوز معرفی شده است تنها یک پادوی رسانه‌ای است و اصل کار توسط سازمان‌های میت و موساد (سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه و رژیم صهیونیستی) انجام می‌شود. حالا هم که معاون سردبیر روزنامه شرق مدعی شده است که این کانال را او اداره می‌کند. به عبارتی میان او و «ر.ز» برای گماشتگی سرویس‌های اطلاعاتی رقابتی درگرفته است.
 
در برخورد با کسانی که با این کانال ضدانقلاب در ارتباط هستند آیا وزارت اطلاعات باید به یک تذکر دادن اکتفا کند؟ آیا اجازه فعالیت دادن به مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی و رسانه‌ای دشمن، به صرف اینکه بگویند ما اصلاح‌طلب یا حامی دولت یا مثلا حامی برجام هستیم، تکرار همان ‌اشتباه راهبردی مصدق در غفلت از عناصر نفوذی نیست؟! مرتبطین و عوامل کانالی که به صورت مستقیم در پروژه مشترک سرویس‌های اطلاعاتی میت و موساد راه‌اندازی شده است، به نوعی در خدمت این سرویس‌های بیگانه درآمده‌اند بنابراین از وزارت اطلاعات در این مورد انتظار اقدام قاطعانه‌تری می‌رود.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: کیهان