هاشمی: اطلاعات برای حکم نجفی در حال پیگیری است
اقدامات قانونى حکم شهردار تهران درحال انجام است و هرگونه خبرى در اين خصوص از مبادى رسمى وزارت كشور به اطلاع عموم شهروندان عزيز و رسانه هاى جمعى خواهد رسيد.

تا استعلام به وزارت کشور نرسد حکم صادر نمیشود

سيد سلمان سامانى سخنگوی وزارت کشور : بلافاصله پس از دريافت صورتجلسه شوراى اسلامى شهر تهران مبنى بر معرفى جناب آقاى نجفى به عنوان شهردار منتخب شورا، اقدامات قانونى لازم براي تطبيق شرايط ايشان با مفاد مندرج در آيين نامه اجرايى شرايط احراز تصدى سمت شهردار به عمل آمد.
همزمان استعلامات لازم از مراجع قانونى انجام شد.

تاكنون پاسخ استعلامات به وزارت كشور واصل نشده  و به تبع آن حكم انتصاب نيز صادر نشده است. اقدامات قانونى درحال انجام است و هرگونه خبرى در اين خصوص از مبادى رسمى وزارت كشور به اطلاع عموم شهروندان عزيز و رسانه هاى جمعى خواهد رسيد.


استعلام‌ وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات برای حکم نجفی در حال پیگیری است


محسن هاشمی پس از جلسه امروز شورای شهر تهران در جع خبرنگاران گفت: امروز براساس قانون، سرپرست شهرداری تهران را تعیین کردیم و پیش از این نیز انتخابات شهرداری تهران را برگزار کردیم و مصوبه آن را به وزارت کشور ارسال کردیم تا مراحل ابلاغ حکم شهردار تهران انجام شود.

وی افزود: خبرهای مثبتی رسیده که جناب آقای رحمانی‌فضلی به دنبال دریافت تأیید مراجع ذیصلاح جهت تصویب حکم جناب آقای نجفی به عنوان شهردار تهران هستند که امیدواریم هرچه زودتر این کار انجام و حکم ابلاغ شود.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: 10 تا 20 روز به صورت قانونی می‌توانیم پیگیر این موضوع باشیم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir