طرح سوال از رئیس‌جمهور درمورد مشکلات سپرده‌گذاران
۱۵۲ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از هیئت رئیسه درخواست کردند تا طرح سوال از رئیس جمهور در مورد مشکلات سپرده گذاران را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.

طرح سوال از رئیس‌جمهور درمورد مشکلات سپرده‌گذاران به کمیسیون مربوطه ارجاع شود

 محمدحسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس با قرائت این بیانیه گفت: ۱۵۲ نفر از نمایندگان درباره طرح سوال از رئیس جمهور بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که براساس آن و با وجود این که قوه مقننه باید الگوی تمام عیار مقررات باشد اما با گذشت سه ماه و با توجه به ماده ۲۱۲ ‌آیین نامه مجلس که باید در سریع‌ترین زمان، موضوع به  کمیسیون مربوطه ارجاع شود این کار صورت نگرفته است. این در حالی است که سپرده‌گذاران ۱۰ ماه است که در خیابان ها سرگردان هستند و امضاء کنندگان این بیانیه از هیئت رئیسه و به ویژه رئیس جمهور درخواست کردند تا نسبت به ارجاع موضوع به کمیسیون مربوطه اقدام کند.

مطهری: شاید رئیس مجلس صلاح نمی‌داند سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که مسئولیت اداره جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده ارومیه در خصوص اینکه چرا علی رغم امضای ۱۳۵ نفر از نمایندگان برای طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری هنوز این سوال در جلسه طرح نشده است، گفت: پیگیری حقوق این افراد در حال انجام است و هیات رئیسه نیز جلسات مختلفی در این خصوص داشته است ولی طرح سوال از رئیس جمهور در جلسه علنی و اعلام آن در اختیارات رئیس مجلس است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir