واکنش به خبر پایان یافتن فتنه داعش در عراق و سوریه با یک عکس
محمود واعظی: این مجاهدت ها، در میدان عمل ثابت کرد که ملت و دولت ایران بزرگترین حامی صلح و ثبات و یاریگر صادق ملتهای منطقه در برابر تروریسم و تکفیر است.

پایان فتنه داعش در عراق و سوریه

محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:خبر خوب پایان فتنه داعش در عراق و سوریه که امروز توسط سردار سرافراز اسلام، سردار سلیمانی اعلام شد؛ موجی از شادمانی را در جامعه اسلامی در آغازین روزهای ماه ربیع الاول ایجاد کرد.
از مجاهدت‌های این فرمانده بزرگ و همه رزمندگان اسلام تشکر نموده و یاد همه شهدا و بویژه شهدای بزرگوار مدافع حرم را گرامی میدارم.
این مجاهدت ها، در میدان عمل ثابت کرد که ملت و دولت ایران بزرگترین حامی صلح و ثبات و یاریگر صادق ملتهای منطقه در برابر تروریسم و تکفیر است.

photo_2017-11-21_11-17-26.jpg

 واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دفاع مقدس با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و نوشت:

داعش برای حفظ شریان حیاتی‌اش در «بوكمال» همه تلاش خود را به خرج داد ؛ چرا كه این نقطه نیزاری، آخرین محل اختفایش بود.

داعش در دو هفته گذشته از هیچ كوششی برای حفظ خود در منطقه فروگذار نكرد، اما با پیروزی های مقاومت، محور سازمانی خود را به طور كامل از دست داد و منطقه از لوث وجودش پاکسازی گردید.

با آزادی بوکمال، پرونده فتنه داعش برای تجزیه دولت های اسلامی برای همیشه بسته شد. داعش پایان یافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد."

7092464_748.jpg

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir