دعوت سپاه از مردم برای شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی‌ـصهیونیستی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای آحاد ملت ایران را به شرکت پر شور در تظاهرات سراسری ضد آمریکایی ـ صهیونیستی پس از نماز جمعه دعوت کرد.

واکنش سپاه پاسداران به انتقال سفارت آمریکا به قدس

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، آحاد ملت ایران را به شرکت پر شور در تظاهرات سراسری ضد آمریکایی ـ صهیونیستی پس از نماز جمعه دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین به شمار رفته و لازم است جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق طلب با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه این توطئه شوم و شیطانی را خنثی سازند.

بی‌تردید این تلاش پلید نه تنها رؤیای سردمداران کاخ سفید و صهیونیسم بین الملل را تعبیر نمی‌کند، بلکه عاملی خواهد شد تا جبهه مقاومت ضد صهیونیستی، مصمم‌تر از گذشته آرمان آزادی قدس شریف را دنبال کند و غاصبان فلسطین مظلوم و عزیز را در آتش انتقام خود گرفتار سازد.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا و دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت پرشور و یکپارچه در تظاهرات ضد آمریکایی ـ صهیونیستی پس از نماز جمعه در سراسر کشور، تأکید کرده است: انتفاضه فلسطین در مرحله جدید، پرشتاب‌تر از گذشته با حمایت همه جانبه امّت اسلامی و استکبار ستیزان و آزادیخواهان عالم ادامه خواهد یافت و با رسوا ساختن راهبردها و سیاست‌های نوین شیطان بزرگ در منطقه به فضل الهی پایان رژیم جلاد و جنایت پیشه صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی از پیکره جهان اسلام را به زودی رقم خواهد زد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir