واکنش تند روزنامه شرق به صحبت های آقای نوبخت
پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: سلام آقای نوبخت، پرسیده بودید، شما کی رأی داده بودید که حالا از رأی‌دادن پشیمان هستید؟ و بعد هم خنده نخودی به ریش رأی‌دهندگان پشیمان فرمودید.

شرق: نوبخت، هواداران دولت را دست می اندازد

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت:


سلام آقای نوبخت

پرسیده بودید، شما کی رأی داده بودید که حالا از رأی‌دادن پشیمان هستید؟ و بعد هم خنده نخودی به ریش رأی‌دهندگان پشیمان فرمودید. خواستم بگویم اتفاقا ما از رأی‌دادن پشیمان نیستیم، منتها از همین نگاه از بالای شما مسئولان به پایین ما مردم نگرانیم. الان عصر رسانه‌های عمومی است و فیلم شما که به ما می‌خندید مثل آن وزیر که منتقدش را لات می‌خواند تا آن وزیر و... دست‌به‌دست می‌شود.

شما شاید به رأی‌های ما در دوره بعد نیاز ندارید و خیالتان راحت است که امروز رأی ما را به خنده بگیرید. شاید فراموش کرده‌اید که همین مخاطبان فضای مجازی که پوچش شمردید، این‌قدر تَکرار کرد که اسم دولت متبوع شما دربیاید وگرنه فکر می‌کنید رأی‌های خاموش که دنبالش بودید پای اظهارات شما در تلویزیون نشسته بودند؟! به این رأی‌ها بخندید، اما کمپین‌هایتان را فراموش نکنید که یک سرش در فضای مجازی بود. فراموش نکنید نظرسنجی‌ها تا هفته‌ آخر چطور بود.

ما امروز فقط منتقدیم که پشت تریبون ما را دست می‌اندازید. ما را حتما فراموش کرده‌اید وگرنه از پشت همین تریبون - هنوز یادمان نرفته - که بالا و پایین می‌پریدید و برایمان دست تکان می‌دادید.


آقای نوبخت

عیب این تریبون - با آن میکروفن همیشه‌یک‌طرفه‌اش - این است که به آدم قدرت عجیبی می‌دهد. یکی را در هاله نور می‌برد و یکی را در حال شور، آن هم چه شور سرخوشانه‌ای، نه به آن شوری، نه به این بی‌نمکی.


آقای نوبخت

این تریبون با آن چهارپایه که پشتش پنهان می‌کنند، قد آدم را بلندتر می‌کند و کاری می‌کند آدم از بالا به پایین - به ما مردم در فضای حقیقی و مجازی - نگاه کند.


آقای نوبخت

پرسیده بودید، شما کی رأی داده بودید که حالا از رأی‌دادن پشیمان هستید؟ و بعد هم خنده نخودی به ریش رأی‌دهندگان پشیمان فرمودید. خواستم بگویم درست جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ بود، همان‌موقع که محمدباقر دیگری رقیب شما بود و شما داشتید هشتگ‌ها و لایک‌هایتان را در فضای مجازی چک می‌کردید.


آقای نوبخت

ما حقیقی هستیم، اما به هر دلیلی به فضای مجازی مهاجرت کرده‌ایم. به ما وقتی می‌خندید لطفا فراموش نکنید برای اینکه شما آنجا بایستید و به ما بخندید، ما خون‌دل‌ها خوردیم.

ممنونم. پوریا عالمی (یک فعال خنده‌دار فضای مجازی و حقیقی)


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه شرق