سپاه در غرب کشور با داعش درگیر شد
فرمانده نیروی زمینی سپاه به بیان جزئیاتی از درگیری‌های رزمندگان قرارگاه نجف این نیرو با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در غرب کشور پرداخت.

جزئیات جدید از درگیری سپاه با داعش در غرب کشور

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:

در پی اطلاعات دریافتی مبنی بر تصمیم داعش به اعزام تیم‌های تروریستی به داخل ایران جهت اقدام تروریستی در شهرهای مرزی و مرکزی کشور، واحدهای اطااعاتی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه اقدامات لازم را برای اشراف بر این گروه از چند روز قبل آغاز کردند.

رزمندگان قرارگاه نجف صبح شنبه اشراف کامل به این تیم پیدا کردند و در یک عملیات دقیق تعقیب و مراقبت، پیش از ظهر آنها را در منطقه «بمو» در غرب کشور به محاصره خود درآوردند و تعداد ۱۶ نفر از این تروریست‌ها را دستگیر و تعدادی را نیز معدوم کردند. همچنین دو نفر از آنها متواری شدند که هم‌اکنون در محاصره نیروهای قرارگاه دارند.در این درگیری ۳ نفر از عزیزان رزمنده قرارگاه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه ظهر شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای این قرارگاه و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و  درگیری با آنها آغاز شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir