نقویان در واکنش به حکم سعید طوسی: دنبال پرده‌دری نروید
ناصر نقویان، واعظ مشهور درباره حکم تبرئه سعید طوسی، به رسانه‌ها توصیه کرد: دنبال پرده‌دری نروید که خدا روزی از شما پرده‌دری خواهد کرد.

واکنش نقویان به حکم تبرئه سعید طوسی

ناصر نقویان واعظ مشهور، درباره حکم تبرئه سعید طوسی، به رسانه‌ها توصیه کرد: دنبال پرده‌دری نروید که خدا روزی از شما پرده‌دری خواهد کرد.

پس از انتشار خبر تبرئه سعید طوسی قاری مشهور، ناصر نقویان با بیان اینکه این موضوع به روزنامه اعتماد و هیچ کسی دیگه ربط ندارد، گفت: این یک کاری است که دادگاه باید نظر دهد و آن کسی که اطلاع دارد. نه شما اطلاع دارید و نه من و نه دیگران. او در پاسخ به این سوال که اگر در این حوزه فسادی صورت گیرد، چطور باید برخورد شود؟، گفت: شما دارید «اگر» می گویید! در آبروی مردم «اگر» نباید باشد.  

نقویان در پایان گفت: دادگاه باید آن را قطعی بداند. شما مگر قاضی هستید که اسناد بشناسید؟! قاضی باید نظر دهد، به من و شما چه ربطی دارد؟! اگر از شما اسنادی منتشر شود، می گویید آقا چرا درباره من؟! من از شما خواهش می کنم؛ مسائل مهم تر از این‌ها در کشور داریم. دنبال آبروی مردم نروید که خدا در جایی آبروی شما را می برد! من این مطلب را به عنوان توصیه اخلاقی و بردارانه به شما می گویم هیچ وقت دنبال این پرونده و امثال این پرونده نروید. همه ما در خلوت‌هایمان خطاهایی کرده‌ایم و خدا پرده‌پوشی کرده است. خدا ستار است و شما هم سعی کنید تا آنجایی که می توانید دنبال ستاریت باشید نه پرده دری. چون خدا هم یک روزی پرده‌دری می کند و آن روز خواهید دید که پرده دری چقدر زشت است! خداحافظ شما.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemaadonline.ir