فرماندار گلپایگان عذرخواهی کرد، اما برکنار شد
دیروز وزارت کشور خواستار رسیدگی به رفتار فرماندار گلپایگان شد و امروز صبح هم استاندار اصفهان، مهرعلیزاده در توئیتی عذرخواهی کرد. ساعاتی پیش اما اولین واکنش فرماندار گلپایگان خبری شد و او عذرخواهی کرد، اما...

عاقبت کار فرماندار گلپایگان

اگر می خواهید بیشتر بدانید : عذرخواهی استاندار اصفهان بابت رفتار فرماندار گلپایگان + فیلم برخورد بد فرماندار 

روز گذشته ویدئویی از برخورد بد فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار منتشر شد که در یک جلسه در گلپایگان فرماندار این شهر با خبرنگار هفته نامه نسل نو برخورد کرد و با فریاد کشیدن بر سر خبرنگار گفته بود که تو را کتک می زنم و بیرون می اندازم.این برخورد نامتعارف به نظر می رسید، متعاقب واکنش های مردمی به این ویدئو، همان دیروز وزارت کشور خواستار رسیدگی به این رفتار شد و امروز صبح هم استاندار اصفهان، مهرعلیزاده در توئیتی عذرخواهی کرد. ساعاتی پیش اما اولین واکنش فرماندار گلپایگان خبری شد و او عذرخواهی کرد.


حسین فراست فرماندار گلپایگان در خصوص برخوردش با یک خبرنگار گفت:

در جلسه به خاطر اینکه کلاه بر سر داشتم و پالتو و شال گردن پوشیده بودم و پوشش اداری نداشتم چند بار به خبرنگار تذکر دادم که از من عکس نگیرد ،ولی او توجه نکرد و برای همین با او برخورد کردم. سه بار به خبرنگار تذکر دادم از من عکس نگیرد، گوش نکرد سرش داد کشیدم.

من به همه رسانه ها و خبرنگاران احترام می گذارم و شخصیت همه برای من محترم است اما بهتر است هرکسی هم خودش شخصیت خود را حفظ کند.اگر در این موضوع من مقصر باشم حتما از آن خبرنگار عذرخواهی می کنم.فیلم این عذرخواهی را ببینید.

بهرام سرمست مدیر کل سیاسى وزارت کشور در گفت‌وگویی، درباره برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار اظهار کرد:

بنده این موضوع را با استاندار اصفهان مطرح کردم تا جزئیات این اتفاق را مورد بررسى قرار دهد و متناسب با آنچه رخ داده تصمیم گیرى شود.این برخورد فرماندار با یک خبرنگار به هیچ وجه قابل قبول نیست.


ظهر امروز مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان را برکنار کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:yjc.ir