اتحاد قوای سه گانه برای تحقق عدالت در کشور
رئیس مجلس خواستار توجه قوای سه‌گانه به فرمایشات رهبری در زمینه عدالت اجتماعی شد.

لاریجانی: سه قوه برای تحقق فرمایشات رهبری در زمینه عدالت اجتماعی اهتمام کنند

علی لاریجانی در ابتدی  جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) بررسی برخی موضوعات بودجه و عزاداری به مناسب ایام فاطمیه را علت تاخیر در برگزاری جلسه علنی امروز عنوان کرد.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز، اظهار کرد: از فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب در روز گذشته که روز شهدای مردم تبریز بود، تشکر می کنیم. ایشان بحث جامعی در مورد مسیر انقلاب ارائه کردند. همچنین نقاط قوت حرکت انقلاب پس از 40 سال را عنوان کردند و آسیب‌هایی که در این زمینه وجود دارد به خوبی مورد اشاره قرار دادند. تاکید ایشان بر اولویت‌های امروز کشور در مسائل اقتصادی و تولید و رفع موانع تولید و صادرات بسیار مهم بود و من از نمایندگان تشکر می کنم که در خلال بررسی لایحه بودجه به موضوع تولید و صادرات توجه کردند و ان‌شاالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

لاریجانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به مستضعفان خاطر نشان کرد: انتقاد ایشان از غفلت در تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور  ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه اقدامات بیشتری در زمینه تحقق فرمایشات ایشان داشته باشند.

رئیس مجلس یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا مشاهده شده، ایجاب می کند که ما جلسات دقیقتری در مجلس و دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان که در این مقطع انقلاب بسیار مهم است پیگیری شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir