فیلم محرنامه جلسه خبرگان را احمدی نژاد لو داد!؟
مجری و تحلیلگر برنامه صدای آمریکا از ماجرای انتشار فیلمی محرمانه از جلسه خبرگان رهبری برای تعیین جانشین امام خمینی(ره) در رسانه‎های خارجی پرده برداشت

تحلیلگر برنامه صدای آمریکا از ماجرای انتشار جلسه خبرگان پرده برداشت

 مجری و تحلیلگر برنامه صدای آمریکا از ماجرای انتشار فیلمی محرمانه از جلسه خبرگان رهبری برای تعیین جانشین امام خمینی(ره) در رسانه‎های خارجی پرده برداشت.

زمستان سال گذشته بود که فیلمی محرمانه از جلسه مجلس خبرگان رهبری در سال 68 منتشر شد، که به موضوع انتخاب رهبر جمهوری اسلامی ایران پس از رحلت امام خمینی(ره) اختصاص داشت. این فیلم را نخستین بار شبکه فارسی زبان BBC منتشر کرد و در دیگر رسانه‎ها بازنشر شده و حتی دست به دست در فضای مجازی چرخید و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

بسیاری افراد با طرح این سوال که چرا فیلم جلسه‌ای محرمانه این‌گونه باید در فضای رسانه‌ای منتشر شود، به دنبال یافتن پاسخ به این سوال بودند که چگونه این فیلم سر از بی‌بی‌سی در ‌آورده است؟

با گذشت چندماه، یکی از ایرانیان خارج نشین به این سوال پاسخ  داده است. در فیلمی که سایت خبری انتخاب منتشر کرده است علیرضا نوری زاده، مجری و تحلیلگر شبکه فارسی زبان صدای آمریکا در بخشی از برنامه خبری-تحلیلی‎اش گفت: «همین ماجرای فیلم خبرگان را کی فرستاد؟ حداقل برای ما از جانب آقای احمدی نژاد آمد. چون کسی که فرستاد می شناسمش. رامین خان سلام علیکم.»

البته او نگفت که منظورش از «رامین» چه کسی است!


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir