آملی لاریجانی ادعا‌های احمدی نژاد را تکذیب کرد
رئیس قوه قضائیه ضمن تکذیب اظهارات رئیس‌جمهور پیشین درباره اموال و دارایی‌هایش عنوان کرد که بنای پاسخگویی به اظهارات احمدی‌نژاد را ندارم.

مخالفت آملی لاریجانی با شیوه اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: در این جلسه گزارشی از مصوبات کمیسیون در سال 96 ارائه شد و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از جمله موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت موضوع اجرای اصل 142 قانون اساسی در مورد اعلام اموال و دارایی مسئولان بود که رئیس قوه قضائیه عنوان کرد که ما برای تدوین آئین‌نامه اجرایی این اصل قانون اساسی دارای محدودیت‌هایی هستیم و از اعضای کمیسیون قضایی خواست این موضوع را بررسی کرده و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

همچنین در این نشست طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مورد بررسی قرار گرفت که رئیس قوه قضائیه با شکل و شیوه اجرای این طرح مخالف بود و از جمله عنوان کرد که کمیته‌ای که برای بررسی این موضوع تشکیل شده باعث نقض وظایف قوه قضائیه می‌شود و استقلال این قوه را زیر سؤال می‌برد.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این در جلسه مباحثی در مورد ادعاهای محمود احمدی‌نژاد در باره اموال و دارایی‌های رئیس دستگاه قضا مطرح شد که آیت‌الله آملی لاریجانی این اظهارات را تکذیب کرد و عنوان کرد ما بنا نداریم که به این اظهارات پاسخ دهیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com