استاندار خوزستان: اعتراضات کنترل شد، وضعیت آرام است
استاندار خوزستان ادعای برخی شبکه‌های مجازی، مبنی بر کشته ‌شدن یکی از نیروهای امنیتی در اعتراضات اهواز را تکذیب کرد.

استاندار خوزستان: اعتراضات کنترل شد، وضعیت آرام است

استاندار خوزستان، ضمن تکذیب ادعای برخی شبکه‌های مجازی، مبنی بر کشته ‌شدن یکی از نیروهای امنیتی در اعتراضات اهواز، گفت: این دروغ محض است؛ اعتراضات، بسیار مدنی کنترل شد و مشکل خاصی پیش نیامد.

«غلامرضا شریعتی»، استاندار خوزستان درباره‌ی وضعیت کنونی اهواز گفت: وضعیت آرام است. مناطقی نگرانی‌هایی داشتند و اعتراضات و انتقاداتی داشتند که الحمدلله الان مشکل خاصی نیست.

وی در واکنش به ادعای برخی سایت‌های خبری مبنی بر کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی در این اعتراضات، گفت: هیچ‌کس آسیبی ندیده است و کشته نشده است؛ این دروغ محض است. الحمدلله این اعتراضات بسیار مدنی کنترل شد و مشکل خاصی نبوده است.

وی در پاسخ به اینکه «آیا ریشه‌ی این اتفاقات را تنها محدود به آن برنامه‌ی تلویزیونی در صدا و سیما می‌داند یا خیر؟»، گفت: بالاخره انتقادی که داشتند نسبت به این موضوع بوده است؛ فعلا آنچه نسبت به آن اعتراض و انتقاد کرده‌اند همین عملکرد صداوسیما بود و اشتباهی که صورت گرفت.

اما افراد در تحلیل این اتفاق ممکن است به مسایل دیگری برسند. البته ممکن است که وقتی می‌نشینیم و در جلسات صحبت می‌کنیم، برخی از افراد هم، این موضوع که تبعیضی وجود دارد را بگویند و من هم نمی‌خواهم این موضوع را رد کنم و یا تایید کنم؛ اما آنچه در این چند روز به آن اعتراض شد همان برنامه‌ی صدا وسیما بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com