اطلاعیه‌ دفتر امام جمعه اردبیل درباره شایعه اخیر منتسب به وی
اخیرا در فضای مجازی سخنی بس کریه و زشت و منافی عفت و دور از شخصیت و ادبیات نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، به ایشان نسبت داده شده است.

انتشار مطالب منتسب به امام جمعه اردبیل در فضای مجازی کذب محض است

دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتشار مطالبی منتسب به امام جمعه اردبیل در فضای مجازی کذب محض است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تَحْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِیمٌ   (سوره نور آیه 15)

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند: اخیرا در فضای مجازی سخنی بس کریه و زشت و منافی عفت و دور از شخصیت و ادبیات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، به ایشان نسبت داده شده و در حد وسیعی پخش گردیده است.

بدینوسیله به اطلاع تمام هموطنان عزیز می رسد که این انتساب کاملا کذب و افتراء و بهتان و دور از واقعیت است و کسانی که پای صحبت معظم له نشسته اند، نیک می دانند که این گونه سخنان فرسخ ها و فرسخ ها با افکار، اندیشه و ادبیات ایشان فاصله دارد و ایشان تا به حال چنین ادبیاتی در چهل سال تبلیغ خود نداشته است.

 بدون تردید دروغگو جز از مهانت نفس خود و از فقد برهان و استدلال دروغ نمی گوید و این سنت الهی است که دروغ سازان جز خیبت و خسران در این نشأه و آن جهان بدست نخواهند آورد.

هموطنان عزیز به هوش باشند که برنامه جدید دشمنان قسم خورده و ورشکسته و سرشکسته، حمله به حلقوم‌های آگاهی بخش مخصوصا سنگرهای نماز جمعه و خاموش ساختن مشعل های هدایت و روشنگری وفرو بردن امت در تاریکی جاهلیت مدرن معاصر است و قطعا در آینده این افتراءات و جعلیّات و ملکوک کردن ها و ترور شخصیت ها، با افزایش فعالیت و گسترش حیطه تاثیر امام جمعه محترم زیادتر خواهد شد و ما با آنها سخنی جز سخن حسین بن علی(ع) نداریم که:

« انْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ لَا تَخَافُونَ الْمَعَادَ فَکُونُوا أَحْرَاراً فی دُنیاکُم»


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: jamaran.ir