مردم مستحضر باشید که پرونده سپنتا نیکنام در دست بررسی است
نماینده مردم تهران با اشاره به موضوع سپنتام نیکنام خطاب به رییس‌جمهور، گفت: آقای روحانی جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام فرصتی برای عمل به وعده‌هاست.

آقای روحانی، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام فرصتی برای عمل به وعده‌هاست

حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی جلسه امروز مجلس با اشاره به موضوع سپنتا نیکنام، گفت: ملت ایران مستحضر باشید پرونده مربوط به حقوق اقلیت‌ها و عضویت آقای سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد بر روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

تصمیمی که در گذشته در موضوعی اتخاذ شده، مایه وهن نظام جمهوری اسلامی ایران و مذهب تشیع بوده، اکنون چشم و گوش‌ها به تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام دوخته شده است که با تدابیر حکیمانه حضرت امام و مقام معظم رهبری و آنچه در قانون اساسی آمده، این مجمع برای شکست بن‌بست‌ها ایجاد شده است.

ظرفیت و کارآمدی نظام در شکستن بن‌بست‌ها در گروی تصمیم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است. بارها دیده شده اعضای شورای نگهبان به موردی رای مثبت یا منفی دادند ولی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام رای دیگری دادند. آقای لاریجانی بدانند چشم‌های زیادی به حضور تاثیرگذار ایشان در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفاع ایشان از موضع مجلس دوخته شده است.

گفته می‌شود آقای روحانی در برخی جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند. آقای روحانی بدانید این جلسه یک فرصتی است برای عمل به وعده‌ها و دفاع از حقوق شهروندی. پس از رحلت آیت‌الله هاشمی چشم‌ها به مدیریت و تدابیر آیت‌الله شاهرودی دوخته شد که ببیند چگونه با رهبری‌های مقام معظم رهبری امید را در جامعه ایران تقویت می‌کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir