زیرساخت‎های ایران در سوریه کاملا تخریب شد
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به درگیری‎ها میان ارتش سوریه و صهیونیست‏ها مدعی تخریب کامل زیرساخت‎های ایران در سوریه شد.

اجازه نخواهیم داد ایران از سوریه به عنوان پایگاهی برای اقدام علیه اسرائیل استفاده کند

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تبادل آتش میان ارتش سوریه و نیروهای متجاوز صهیونیست مدعی شد تقریباً همه زیرساخت‌های ایران در سوریه مورد هدف قرار گرفته و نابود شده است.

وی که در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» در تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، با تکرار ادعاهای پیشین خود افزود: اجازه نخواهیم داد ایران از سوریه به عنوان پایگاهی برای اقدام علیه اسرائیل استفاده کند. این سیاست آشکار ما است و به آن ادامه می‌دهیم.

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر با بارانی از موشک مواجه شویم، با سیل پاسخ آن را خواهیم داد.

وی همچنین دفاع موشکی ارتش سوریه را به ایران نسبت داد و مدعی شد: ایرانی‌ها برای حمله به تمامیت ارضی ما تلاش کردند حال‌آنکه حتی یک موشک هم به اسرائیل نرسید و بعضی در خاک سوریه سقوط کرده و برخی دیگر هم هدف سامانه گنبد آهنی قرار گرفتند.

لیبرمن در ادامه گزافه‌گویی‌های خود بدون توجه به اشغال اراضی فلسطینیان افزود: بگذارید روشن کنم که ما مثل ایرانی‌ها دنبال کشورگشایی و ایجاد مرزهای جدید نیستیم و این تنها به اسرائیل محدود نمی‌شود و شاهد این مسئله در یمن، لبنان و آفریقا هم هستیم.

وی در نهایت مدعی شد رژیم صهیونیستی هیچ دخالتی در سوریه ندارد و مایل به تشدید تنش نیست (!) و قصدشان فقط آمادگی برای رویارویی با همه احتمالات است.

به ادعای این وزیر جنگ‌طلب، رژیم صهیونیستی با این حقیقت مواجه است که ایران دنبال حمله به اسرائیل و صدمه زدن به آن است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com