پشت پرده شایعه استعفای روحانی چیست
مخالفان بحث عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کردند این موضوع نیز نتوانست چندان دوامی داشته باشد و حالا می بینیم سناریوی استعفا روی کار آمده است.

چند سناریوی دلواپسان برای ضربه زدن به روحانی

رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار و سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی دلواپسان برجام و بالا گرفتن انتقادات از دولت روحانی گفت: در شرایط حاضر فضا به گونه ای پیش می رود که مخالفان دولت هراز گاهی بهانه هایی را مطرح می کنند لذا آنچه امروز به زبان می آورند و دست به تکرار مطالب گذشته می زنند شاید بخشی از آن متوجه دغدغه هایی باشد که دارند اما برخی طرح موضوع ها هم به بحث های جناحی و انتخاباتی باز می گردد لذا نمی توان به این موضوع صفر و صدی باشد.

او ادامه داد: مسلم آن است که این مطالب و بازگشت دلواپسان به صحنه به این دلیل است که آنها می خواند فضا را به دست بگیرند و خالی از عرصه نباشند بنابراین اگر قرار است حذف نشود باید دیده شوند.

سبحانی فر همچنین درباره موضوع پشت پرده شایعه استعفا روحانی گفت: ماجرا به این بحث اخیر باز نمی گردد بلکه ریشه در گذشته دارد. یادمان نرود زمانی این مخالفین بحث نارضایتی و ناامیدی را تنها چند ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری کلید زدند؛ وقتی مردم با آنها همکاری نکرد این پروژه با شکست مواجه شد.

این چهره اعتدالی گفت: از سوی دیگر پروژه ناکارآمدی دولت را مطرح کردند و بر اساس آن سه وزیر را استیضاح کردند که آن طرح نیز با شکست مواجه شد واز همان لحظه پروژه سوال از رئیس جمهور مطرح کرده است و در این راه ناکام ماندند.

او با بیان اینکه وقتی مخالفان بحث عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کردند این موضوع نیز نتوانست چندان دوامی داشته باشد لذا این پروژه هم دوامی نداشت و حالا می بینیم سناریوی استعفا روی کار آمده است سناریویی که قطعا محکوم به شکست خواهد بود.

سبحانی فر با بیان اینکه مخالفین می خواهند دیده شوند گفت: این مباحثی که از سوی مخالفان مطرح می شود برای در صحنه نگه داشتن خودشان است. به هر صورت برای آنکه بتوانند فضا را به دست بگیرند باید در میدان باشند لذا این مباحث مسیری است که می تواند آنها را در کانون توجهات نگه دارد. آنها اگر بخواهند سکوت کنند دیده نمی شوند و این دیده نشدن به زعم خودشان آنها را به سمت حذف شدن می برد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: namehnews.ir