افشاگرای یک خبرنگار آمریکایی از ارتباط مشاوران ترامپ با مناقین
مشاور حقوقی و مشاور امنیت ملی ریس جمهور آمریکا برای سخنرانی در تجمعات منافقین پول خوبی از آنها دریافت کرده‌اند.

دشمن خطرناک ایران از نظر خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز

ریچارد انگل خبرنگار شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی به بررسی ارتباط میان رودی جولیانی مشاور دونالد ترامپ وجان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا با گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

وی در ابتدای گزارش خود ادعا می‌کند که ایران دشمنان خطرناکی دارد و منظور او رژیم صهیونیستی و آمریکا نیست، بلکه گروهک تروریستی منافقین است که زمانی در فهرست تروریست‌های آمریکا قرار داشت.

این خبرنگار آمریکایی این را که آمریکایی‌های مشهوری همچون جان بولتن و رودی جولیانی ارتباط  نزدیکی با آنها دارند و از آنها پول دریافت می‌کنند بسیار تعجب برانگیر می‌داند.

 این خبرنگار آمریکایی در ادامه گزارش خود تصاویری از سخنرانی‌های این دو مقام آمریکایی در تجمعات گروهک تروریستی منافیقن پخش می‌کند و که در آن از تغییر نظام در ایران صحبت می‌کنند.

 ریچارد انگل در ادامه تاکید می‌کند جولیانی و بولتون پول خوبی از این گروه دریافت می‌کند تا دیدگاه‌های آنها را مورد تقدیر و تحسین قرار دهند. این گروه ادعا می‌کند که می‌خواهد ایران را آزاد کند و جولیانی تصور می کند که می‌تواند. سرکرده این گروهک نیز می خواهد قدرت را خود را به دست بگیرد.

ریچار انگل با انشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت، جولیانی به شبکه ان بی سی نیوز گفت که نمی تواند به خاطر بیاورد چه مقدار پول از این گروه مخالف ایرانی که زمانی در فهرست تروریست‌های آمریکا قرار داشت گرفته است.

 وی ادامه داد: کارشناسان می‌گویند این گروه مثل یک مکتب فکری است و به کسانی که تفکرات آنها را در سخنرانی‌ها سردهند پول پرداخت می‌کند.

در ادامه این گزارش  صحبت‌های دانیل بنیامین مقام پیشین مقابله با تروریسم در وزارت امور خارجه آمریکا پخش شده است که می‌گوید : جالب توجه  است که دستان این گروه به خون آمریکایی‌های آلوده است و آنها  زمانی یک گروه تروریستی بودند اما اکنون ارتباط نزدیکی با رودی جولیاینی و جان بولتون دارند.

انگل همچنین می‌افزاید: ‌اعضای گروه پس از انقلاب اسلامی مجبور به فرار به عراق شدند و در آنجا از سوی صدام (دیکتاتور مخلوع عراق) مورد حمایت مالی  و تسلیحاتی قرار گرفتند. اما پس از سرنگونی صدام، آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و اکنون زمان آن بود که خاک عراق را ترک کنند. آنها انتظار داشتند که  آمریکا کمکشان کند اما زمانی که به عنوان تروریست شناخته  می‌شوند امکان این کار وجود نداشت بنابر این وزارت امور خارجه وقت آمریکا نام آنها را از فهرست تروریستی جهان حذف کرد.  هنوز هم این باور وجود دارد که این گروه عملیات تروریستی مخفیانه در ایران انجام می‌دهد. اما اکنون بیشتر تلاش‌هایشان را  جایی متمرکز کرده‌اند که خواستشان برای تغییر نظام از سوی سیاستمدارن ( آمریکا) مورد ستایش قرار می‌گیرد.

این خبرنگار به نقل از جوان استوکر، یک کارشناس در زمینه گروهک منافقین گزارش داد: این کارشناس تخمین زده است که جان بولتون ۱۸۰ هزار دلار از آنها برای سخنرانی در تجمعاتشان دریافت کرده است. اکنون او در موقعیتی است که برای این گروه از درون کاخ سفید تلاش کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir