مشکل امروز ما از دیدگاه علم الهدی چه کسانی هستند
علم الهدی:  مشکل امروز ما افرادی هستند که خود را سیاستمدار و تحلیلگر سیاسی می دانند و در مقابل عمل رهبری تحلیل سیاسی می کنند.

منشا تحلیل سیاسی در مقابل عمل رهبری زاویه داشتن با رهبری است

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر یکشنبه در ادامه تفسیر سوره مبارکه فتح که در مهدیه مشهد برگزار شد اظهارکرد: پیامبر(ص) مردم را بخاطر زندگی مادی و کسب مقام و ثروت به اسلام دعوت نکردند بلکه هدف از گرایش به اسلام بهشت و سعادت آخرت بود.

مسئله بهشت و سعادت آخرت، نقطه هدفی بود که همه مسلمین در زمان رسول اکرم(ص) به آن چشم داشتند و خدا برای شادی بخشی به آنها وعده بهشت داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکته قابل توجه دسته بندی در جامعه است که یا تشکیلاتی و دسته بندی شده است که فرد براساس فکر و اندیشه به یک جریان و حزب گرایش پیدا می کند اما گاهی این دسته بندی به صورت طبیعی شکل می گیرد و اول همه در یک دسته واحد بودند اما بخاطر نوع خط گیری، فعالیت ها، تفکرات و نظریات مختلف به گروه های مختلف تقسیم می شوند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروزتحلیل های سیاسی و اظهار نظر ها و ترتیب اثر دادن به این اظهار نظر ها ما را ناخواسته به حزب و گروهی وابسته می کند.

وی گفت: مشکل امروز ما افرادی هستند که خود را سیاستمدار و تحلیلگر سیاسی می دانند و در مقابل عمل رهبری تحلیل سیاسی می کنند ، منشا این تحلیل زاویه داشتن با رهبری است.

علم الهدی تاکید کرد: انسان باید تکلیفش را با خط حرکتی اش مشخص کند که آیا به پیغمبر(ص) و خط ایشان که الان خط حجت امام زمان(عج) یعنی رهبری است وابسته است و از آن پیروی می کند یا نه، که در غیر این حالت در حزبی می افتد که همان منافقین است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com