رهبر انقلاب: توطئه دشمن فشار اقتصادی به ملت ایران است
رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر فرمودند: راهپیمایی روز قدس یک پدیده منحصر بفردی در جمهوری اسلامی بود و امسال از همیشه برجسته تر بود.

واکنش رهبر انقلاب به فشار اقتصادی از سوی آمریکا

رهبر انقلاب اظهار داشتند: امسال در اغلب شهرهای کشور پرشورتر و از لحاظ کمیت از سال گذشته بیشتر بود. این ملت بیدار است و خسته نیست. ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: کسانی که به تبع تبلیغات دشمنان می‌گویند این ملت خسته‌اند خودشان خسته و بی نشاط هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کردند: ملت ایران هر سال در ماه رمضان امتیازات بیشتری را بدست می‌آورد و وقتی هرسال را با سال گذشته‌اش مقایسه می‌کنیم، پیشرفت معنویت را بیشتر در میان مردم مشاهده می‌کنیم.

 اوج درخشندگی ماه رمضان در شب‌های قدر همراه با اجتماع عظیم مردم در نقاط مختلف کشور بود.

راهپیمایی روز قدس یک پدیده منحصر بفردی در جمهوری اسلامی بود و امسال از همیشه برجسته تر بود. امسال در اغلب شهرهای کشور پرشورتر و از لحاظ کمیت از سال گذشته بیشتر بود. این ملت بیدار است و خسته نیست.

آیت الله خامنه ای فرمودند: کسانی که به تبع تبلیغات دشمنان می‌گویند این ملت خسته‌اند خودشان خسته و بی نشاط هستند.

رهبرمعظم انقلاب ادامه دادند: روز قدس امسال در میان ملت های دیگر هم رونق و شکوفایی بیشتری داشت و گسترده‌تر بود و نشان می‌داد ملت‌ها در کشورهای مختلف روز قدس را گرامی می‌دارند و این به معنای آنست که علیرغم تبلیغات دشمنان، جهت‌گیری ملت های مسلمان با ملت ایران یکی شده است.

ایشان با بیان اینکه امروز قدرت های شیطانی از قدرت و استقلال ملت ایران نگران هستند، گفت: این قدرت‌ها همیشه تلاش خود را علیه مردم ایران انجام می‌دهند و همیشه هم شکست می‌خورند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمودند: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما در منطقه غرب آسیا هفت تریلیون دلار پول خرج کرده ایم و چیزی بدست نیاوردیم.

رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند: آمریکا در منطقه شکست خورده است. شیطان بزرگ با آن همه تلاش نتوانسته است به مقصود خود برسد و بعد از این هم اگر قدرت‌های شیطانی پول خرج کنند چیزی عایدشان نمی‌شود.

ایشان گفتند: توطئه دشمن، فشار اقتصادی به توده ملت ایران است برای اینکه مردم را خسته و ناامید کند.

آیت الله خامنه‌ای فرمودند: یک کانون مرکزی برای رسیدگی به این امور با حضور روسای قوه تشکیل شده تا مساله اقتصاد را دنبال کند و تصمیمات قاطع بگیرد.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مردم هم در این زمینه وظایفی دارند، گفتند: توده مردم باید مساله پرهیز اسراف را مورد توجه قرار دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/ews
منبع: mehrnews.com