استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد
طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی با 20 امضا در مجلس کلید خورد که البته امضاهای آن همچنان رو به افزایش است.

طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی با 20 امضا کلید خورد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی با 20 امضا در مجلس کلید خورد که البته امضاهای آن همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد امروز به هیات رئیسه تقدیم می‌شود، افزود: ضعف وزیر اقتصاد در مدیریت کارآمد این وزارتخانه در حوزه اقتصاد و ضعف در ایجاد هماهنگی با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سیاست‌هایی همچون مدیریت نهادهای زیرساختی اقتصادی کشور همچون بازار سرمایه، گمرک، مالیات، سرمایه‌گذاری خارجی،‌بانک‌های دولتی وخصوصی، بیمه‌ها از جمله محورهای این استیضاح است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ضعف در انتظام‌بخشی راهبری نظام مالیاتی کشور و نظارت مالی و صحت عمل جریان مبادلات اقتصادی و تعامل با نهادهای بین‌المللی و ضعف در مشارکت در دیپلماسی اقتصادی از دیگر مواردی است که در طرح استیضاح به آن اشاره شده و در همه موارد ذکر شده به عنوان محورهای ذکر شده برای استیضاح شاهد عملکرد و کارنامه ضعیف وزیر اقتصاد هستیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com