محسن هاشمی رفسنجانی با عنوان رییس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام از روزنامه‌های ایران، وطن امروز و خبرگزای فارس شکایت کرد.

به گزارش ایرنا، در این شکایت که به شعبه اول دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت ارجاع شده، از رسانه‌های مذکور و نیز چند سایت اینترنتی با تعبیر "رسانه‌های معلوم‌الحال" نام برده و اظهار داشته این شکایت نه ادعایی شخصی بلکه به واسطه حفظ نظام و ولایت فقیه مطرح گردیده است.

محسن هاشمی که این شکایت را نه از طرف شخصیت حقیقی پدرش بلکه به عنوان جایگاه حقوقی ریاست او بر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دادگاه ارایه کرده، اتهام کاوه اشتهاردی، مهرداد بذرپاش و حمیدرضا مقدم‌فر مدیران مسئول روزنامه‌های ایران، وطن امروز و مدیرعامل خبرگزاری فارس را "انتشار مطالب کذب علیه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرزندانش با هدف تشویش اذهان عمومی و اقدامات مخرب فرهنگی و سیاسی" دانسته است.

بخش عمده این شکایت به بیان تعابیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت اکبر هاشمی رفسنجانی طی سالیان گذشته اختصاص دارد و البته نسخه‌هایی از خبرهای منتشره در این رسانه‌ها نیز پیوست ادعانامه شده است.

محسن هاشمی در شکوائیه خود مدعی شد تنها هدف و مبنای هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده و وی هیچ ارتباطی با کاندیداهای رقیب دکتر محمود احمدی‌نژاد نداشته است.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir