در این مراسم دست‌نوشته‌ای با عكس مرحوم علی كردان در دست تعدادی از عزاداران بود كه بر آن نوشته بود: حق با سكوت بود؛ صدا در گلو شكست.
 

به گزارش فردا، پیکر کردان بر روی دوش دژبان مستقر در نهاد ریاست جمهوری تشیع می شد و در طول مسیر تشیع جنازه بارها بین مردمی که تلاش می کردند زیر تابوت کردان را بگیرند با نیروهای دژبان که زیر تابوت را گرفته بودند تنش به وجود آمد.

در این مراسم دست‌نوشته‌ای با عكس مرحوم علی كردان در دست تعدادی از عزاداران بود كه بر آن نوشته بود « حق با سكوت بود؛ صدا در گلو شكست

در طول مسیر تشیع جنازه از مسجد سلمان نهاد ریاست جمهور ی تا میدان پاستور شعارهای های نظیر «عزا عزا است امروز روز عزا است امروز کردان مظلوم ما پیش خدا است امروز » وهمچنین عزا عزا است امروز روز عزا است امروز رییس جمهور ما صاحب عزا است امروز و عزا عزا است امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزا است امروز، را سر می داند .

مجری مراسم بارها با قطع شعارها گفت: امیدوارم کردان مظلوم سلام ما را به امام وشهدا برساند .

او همچنین گفت: کردان در طول مدت خدمتش سی ماه در خانه نبود ومشغول خدمت به نظام وانقلاب بود.

در طول مسیر تشیع جنازه بعد از اینکه شعار کردان مظلوم ما پیش خداست امروز ، بارها شعار مرگ بر منافق به گوش رسید که با تذکر مسولان برگزار کننده مراسم قطع می شد .

در طول مراسم ودر میان شعار های که از سوی جمعیت سرداده می شد بارها از بلند گو اعلام می شد که اگر بهشتی مظلوم، مظلوم دهه شصت بود کردان مظلوم دهه هفتاد تاریخ انقلاب است.پیکر مرحوم کردان پس از تشییع در تهران، برای تدفین به شهرستان ساری منتقل شد.
 

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:fardanews.com