زمین لرزه هائیتی با استفاده از سلاح مخوف «هارپ» به وجود آمده است.

به گزارش سایت های اینترنتی از جمله «آلترانفو» و «لوپست»، بسیاری از دانشمندان پنج قاره معتقدند كه زمین لرزه هائیتی (3/7ریشتر) به كمك سیستم آب و هوایی «هارپ» ایجاد شده و به كمك این سلاح مخوف است كه «امپراتوری آمریكایی- صهیونیستی» نه تنها موجی خارق العاده از سرما را در اروپا پدید آورده تا تلاش های مخالفان جهانی با پدیده گرم شدن آب و هوای كره زمین را مسدود سازد، بلكه بلافاصله نیز زمین لرزه «ویرانگر» هائیتی را تدارك دیده تا ناوگان خود را با هدف نهایی اشغال كوبا و ونزوئلا، در دریای كارائیب مستقر سازد.

گروهی دیگر از دانشمندان كه آنها نیز آمریكا را به استفاده از سلاح «هارپ» متهم می كنند، دلیل ایجاد زلزله در هائیتی و «اشغال نظامی» سریع این كشور را وجود ذخایر نفتی غنی آن می دانند كه چیزی از ذخایر نفتی ونزوئلا كم ندارد.

این كارشناسان با تأكید بر اینكه آمریكا قطعاً در هائیتی از سلاح «هارپ» استفاده كرده است، به اظهارات «زبیگنیو برژینسكی»، مشاور سابق «جیمی كارتر» و مشاور كنونی «اوباما» اشاره می كنند كه «هارپ» را سلاحی برای بی ثبات كردن كشورهای غیرمتحد با واشنگتن توصیف كرده است.

به گفته «برژینسكی»، «تكنولوژی روش هایی را در اختیار كشورهای بزرگ قرار می دهد كه به كمك آن می توانند جنگ هایی سریع و غافلگیركننده به راه اندازند بدون آنكه حتی نیروهای امنیتی شان در جریان قرار گیرند

او اضافه می كند: «ما روش هایی در اختیار داریم كه به كمك آنها می توانیم تغییراتی در آب وهوا، از جمله خشكسالی و توفان به وجود آوریم، و این امر می تواند توانایی های یك دشمن بالقوه را تضعیف و آن را به پذیرش شرایط ما وادار سازد

از دیدگاه كارشناسان، آنچه درمورد زلزله هائیتی تعجب برانگیز است این نكته است كه این زمین لرزه در منطقه ای به وقوع پیوسته كه «زلزله خیز» نیست، ضمن آنكه این كشور فقیر و كوچك در نزدیك به منطقه ای در پورتوریكو قرار دارد كه شعبه ای از سیستم هارپ در آن مستقر است.

در این حال، زمین لرزه در ساعتی از روز به هنگام غروب آفتاب كه آسمان به سرخی می گراید و غبارآلود به نظر می رسد، ایجاد شده تا وضعیت آسمان وضعیت حاصل از استفاده از سلاح «هارپ» را بپوشاند.

از دیگرسو، كارشناسان از خود می پرسند چگونه چنین زلزله شدیدی می توانسته صرفاً در نقطه ای كوچك به وقوع بپیوندد بی آنكه مناطق نزدیك به آن مانند جمهوری دومنیكن حتی آن را احساس نكنند و هیچ سونامی نیز ایجاد نشود؟!

این درحالی است كه هیچ كارشناس برجسته ای در رسانه های شمال آمریكا و كارائیب در شب حادثه درمورد رویدادی به این عظمت اظهارنظر نكرده است. نیروی دریایی آمریكا هم اكنون هائیتی و بانك مركزی آن را در اشغال دارد كه پایگاهی برای پولشویی این كشور بوده است. نیروهای آمریكایی همچنین از هنگام ورود به هائیتی به هیچ داوطلب كمكی اجازه ورود به این كشور را نداده، كار كمك رسانی به مردم را مختل كرده اند و ابتكار عمل را نیز از دیگر كشورها از جمله فرانسه گرفته اند. در این راستا، «آلن ژوایانده» وزیر مسئول كمك رسانی بشردوستانه فرانسه از سازمان ملل خواسته است نقش آمریكا را در این میان «روشن» سازد.

گفتنی است كه سیستم «هارپ» سلاحی آب و هوایی است كه از طریق ارسال یك انرژی فوق العاده به لایه یونوسفر (لایه فوقانی اتمسفر)، مولكول های آن را به تپش انداخته و به بازتاب قدرتمند این انرژی وادار می سازد.

این انرژی پس از «كانالیزه» شدن می تواند اختلالاتی مانند خشكسالی، بارش برف و باران، سرمای شدید، سونامی، توفان، زلزله و... در نقطه تعیین شده، به وجود آورد. این سلاح آب و هوایی به مجموعه نظامی -صنعتی بیلدربرگ (اربابان جهان) تعلق دارد.ضمنا مقاله ای در همین زمینه تحت عنوان «پروژه هارپ سلاح مخوف و چند منظوره اربابان قدرت» در یازدهم آبان ماه امسال در صفحه «دریچه ای به جهان» به چاپ رسید.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:rajanews.com