استدلال «شوالت» برای بیان چنین موضوعی، این است که به باور وی، «حفظ اندیشه صهیونیزم از آبروی یک زن یهودی بسیار بیشتر است.»...
 
 
 
 سخنان یک خاخام یهودی در سرزمین های اشغالی، جنجال بسیاری را در میان رسانه ها و مردم در برابر این سخنان بر پا کرده است.

به گزارش «تابناک»، «آری شوالت»، خاخام یهودی و کارشناس ارشد پژوهش پروتکل های صهیونیزم می گوید: زنان یهودی برای به دست آوردن اطلاعات امنیتی و سیاسی از بیگانگان و تروریست ها، می توانند به تن فروشی نیز روی بیاورند! البته تنها زنان بدکار ـ که حرفه آنها تن فروشی است ـ به این فتوا رفتار می کنند؛ البته اگر لازم باشد، در آینده، زنان دیگر نیز برای به دست آوردن اطلاعات، به این حرفه می آورند.

بنا بر این گزارش، استدلال «شوالت» برای بیان چنین موضوعی، این است که به باور وی، «حفظ اندیشه صهیونیزم از آبروی یک زن یهودی، بسیار بیشتر است.»

این سخنان که در جامعه صهیونیست ها جنجال برانگیز شده است، واکنش هایی به دنبال داشته؛ از جمله روزنامه «یدیعوت آحارنوت»، چاپ رژیم صهیونیستی، این سخن را «شرم آور و سخیف» خواند.

اما در این میان، دیدگاه یکی از خوانندگان این خبر در روزنامه «الرای العام» کویت جالب است. او می نویسد: این موضوع چیز جدیدی نیست که نیاز به فتوا داشته باشد، چرا که حدود شصت سال است، صهیونیست ها با بهره گیری از روابط جنسی، توانسته اند اطلاعات فوق العاده مهمی را از کشورهای عربی بیرون آورند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir