صفحه فیس‌بوک آخرین اقدام خانواده سلطنتی انگلیس برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی است، آنها از پیش در...
 
کاخ سلطنتی انگلیس 7 نوامبر اعلام کرد ملکه الیزابت دوم به فیس‌بوک پیوسته است و رشته‌های صفحات رسمی از را به راه انداخته است که به 500 میلیون نفر کاربر این وب‌سایت امکان می‌دهد،‌جدیدترین اخبار در مورد مشغولیت‌های او را ببینند.
به گزارش آسوشیتدپرس ملکه 84 ساله بریتانیا به همراه سایر اعضای خانواده سلطنتی شامل پرنس ویلیامز و پرنس هری در ویدئوها، عکس‌ها و مطالب جدید از روز دوشنبه روی این وب‌سایت ظاهر خواهند شد.
کاربران می‌توانند از جزئیات رویدادهای سلطنتی که نزدیک خانه‌شان برگزار می‌شود، آگاهی یابند.
یک مقام کاخ باکینگهام گفت ملکه شخصا این طرح را تایید کرده بود، اما پذیرفته است که در واقع خودش تا به حال از این سایت استفاده نکرده بود.
این مقام که به شرط ناشناس ماندن سخن می‌گفت، زیرا اجازه نداشت پیش از راه‌اندازی رسمی در مورد این طرح سخن بگوید، اظهار کرد: "این تصمیم مستقیما توسط ملکه گرفته شد. اگر در سال 2010 بخواهید حضور آنلاین داشته باشید، تنها لازم است به روی فیس‌بوک بروید."
صفحه فیس‌بوک آخرین اقدام خانواده سلطنتی انگلیس برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی است، آنها از پیش در وب‌سایت عکاسی فلیکر عضو هستند، و در سال 2009 به توئیتر پیوستند و در سال 2007 یک کانال ویدئویی روی یوتیوب ایجاد کردند.
کاخ باکینگهام وب‌سایت خودش را در سال 1997 به راه انداخت.
فیس‌بوک ملکه شامل وقایع‌نگاری دربار بریتانیا و ثبت رسمی اشتغالات روزانه خانواده سلطنتی، است. این وقایع‌نگاری که همه ملاقات‌های ملکه از روز قبل در آن فهرست می‌شود، بوسیله جرج سوم در سال 1803 ایجاد شد که ظاهرا از گزارش‌های غیردقیق‌ روزنامه‌ها در این مورد ناراحت بود.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ..jahannews.com