کابینه روحانی
یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب با رد گمانه‌زنی‌های صورت گرفته درباره کابینه حجت‌الاسلام روحانی گفت: هنوز حضور هیچ کس در کابینه وی قطعی نشده است.
در پی انتشار برخی اسامی به عنوان اعضای کابینه رئیس‌جمهور منتخب ملت خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تماس با یک منبع نزدیک به حجت الاسلام روحانی صحت و سقم موضوع را جویا شد.

این منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب با رد گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت آینده اظهار داشت: آقای دکتر روحانی تاکنون با هیچ کس در این زمینه صحبتی نکرده است.

وی افزود: بررسی‌ها و مطالعاتی در چارچوب‌های مختلف برای انتخاب کابینه آینده در حال انجام است ولی هنوز حضور هیچ کس در کابینه قطعی نشده است.

این منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب خاطرنشان کرد: اسامی اعلام شده تحت عنوان اعضای کابینه آقای روحانی مورد تائید نیستند و شایعات مطرح شده اصالت ندارد و در صورت رسیدن به جمع‌بندی در این خصوص اساسی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

در روزهای اخیر اسامی برخی اشخاص تحت عنوان اعضای کابینه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت مطرح شد که البته منتشر کنندگان اسامی متذکر شده بودند که این اسامی بر اساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده است.

همچنین برخی اسامی تحت عنوان حلقه مشاوران و کمیته انتصابات دولت یازدهم مطرح شد که منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب این اسامی را نیز تائید نکرد.

در این فهرست از محمد‌باقر نوبخت به عنوان مسئول کمیته امور مجلس، محمود واعظی به عنوان مسئول کمیته سیاسی خارجی، حجت‌الاسلام شهیدی مسئول کمیته ارتباط با مراجع و حوزه‌، رضا صالحی به عنوان مسئول کمیته امور فرهنگی و اجتماعی نام برده شده است.

همچنین اینگونه مطرح شد که مسئولیت کمیته اقتصادی را محمد نهاوندیان، مسئولیت کمیته تبلیغات و روابط عمومی را محمد‌رضا صادق، مسئولیت کمیته امور امنیتی را حجت الاسلام علی یونسی و مسئولیت کمیته امور استان‌ها را مرتضی بانک برعهده دارد.

در این فهرست همچنین از محمد‌رضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان، محمد‌علی نجفی، اسحاق جهانگیری و حسین فریدون (روحانی) به عنوان حلقه مشاوران رئیس‌جمهور منتخب ملت نامبرده شده است.

منبع نزدیک به حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه تاکنون مطلقا هیچ حکمی از سوی دکتر روحانی برای کسی صادر نشده، در عین حال توضیح داد: برخی دوستان بر اساس تجربیات و سوابق کاری که دارند موضوعات مختلف را پیگیری می‌کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
سهمیه‌های بنزین تابستانی امشب واریز می‌شود
4 حرکت حسن روحانی برای مهار تورم و نقدینگی
پیام تبریک رهبر بزرگ‌ترین حزب مخالف ترکیه به روحانی
سفر حسن روحانی برای دیدار با مادر و ادای احترام به پدر
ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تا ۱۵ تیرماه